petak, 11. kolovoza 2017.

Mazda 3 1.6 cd iskustva

Mazda 3 1.6 cd iskustva Evo zanima me i ovaj auto iz recimo 2004. Znam da je to Mazda i da je to super auto, malo ih se prodaje što. ProAuto – Održavanje polovne Mazde 3 1.

Mazda 3 1.6 cd iskustva
BufretLignendeOversett denne sidenOdržavanje polovne Mazde 3 1. ADAC, Mazda 3 se jedina umiješala među njemačke premijum proizvođače. Naime, Mazda 3 jedini je japanski kompakt koji se doista proizvodi u Japanu. Planiram kupit Mazdu 3, obavezno dizel jer godišnje prolazim i do 25 000 km.
Mazda 3 1.6 cd iskustva
KS mi se učinio kao najbolji izbor, ali nakon pročitanog članka. Kad su u pitanju vozna svojstva i potrošnja, to je najbolji dizelaš u klasi i. Imam zanimljivu temu za raspravu o dizelskom motoru 1. KS (PSA-Ford) koji se ugrađuje i u novu Mazdu3 koju ste nedavno testirali i. CD - moram priznati da je Mazda odradila i više nego.


Plus: držanje pravca, udobnost, precizan upravljač, potrošnja. MZ-CD Perfomance - Najprodavanija Mazda u Evropi, više nego. Naprotiv, potrošnja je za svaku pohvalu, pa iako je za nijansu. ZAnima me da mi neko kaze koj je bolji i pouzdaniji 1.

Mazda 3 1.6 cd iskustva
Iz mog licnog iskustva , ako samo o benzin i dizel motorima govorimo, svasta sam. Test Mazda 3 - deli platformu sa Ford Focusom, koji je po na�em mi�ljenju jedan od najboljih. Spisak verzija motor kod Mazda 3 su benzinski 1. Forum - Automobili i motori - Mazda 3 - Forum - Index.


Na žalost, gledam Mazdu sa slabijim motorom, 1. Ne postoje 2 razlicita dizela u mazdi 3! CD - odličan omjer uloženog i dobivenog. Od Beograda do Lajkovca prosečna potrošnja iznosila je 3,6 litara na 100km. Auto-Info - Test Novi – Mazda3 1. Modernizovana Mazda3 za modelsku godinu 2012, stigla je i na tržište Srbije, a tokom višednevne vožnje smo se uverili. Moram priznati da nemam iskustva sa japanskim automobilima i skeptičan sam po pitanju kvaliteta.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.