srijeda, 27. rujna 2017.

Baterija iphone 4s

Baterija iphone 4s ORIGINALNI DIO + RAD + GARANCIJA + RAČUN (R1) = 139 kn. Saznaj više o svojoj bateriji i tome. U cijenu nije uračunata zamjena baterije!

Baterija iphone 4s
Na videozapisu možete vidjeti zamjenu. Nije problem otvoriti kučište, izvaditi bateriju, i spojiti novu. Baterije - Hadžići Ilidža Ilijaš Sarajevo - Centar Sarajevo-Novi Grad.


Isključite ” Automatic Downloads” Sve vam je jasno, downloadajte.

Baterija iphone 4s
Produljite vrijeme rada na modelima 4. Ako vaš telefon nije pokriven pod jamstvom, i morate zamijeniti bateriju, na sljedeće načine koje možete riješiti probleme kada to radite sami. Dakle, kod prijatelja na telefonu je baterija osjetno oslabila zeli je mjenjati, pa me zamolio da se ja pobrinem oko toga, a mene zanima ima li. Iako lijepo izgleda kada aplikacije „plutaju“. Kako se baterija ne bi brzo trošila potrebno je smanjiti svjetlinu ekrana. Napetost: 3,7V; 5,25Wh, kapaciteta: 1420mAh. Napomena: cena podrazumeva uslugu zamene (bez baterije). Sve više korisnika novog ajfona 4S se javlja sa problemom vezanim za bateriju.


Praznite bateriju dok se telefon ne ugasi sam od sebe, a onda je.

Baterija iphone 4s
Koristim SBsettings, tako da gasim 3G, te WiFi kad mi god ne treba. Unfortunately the simple answer is no. Baterija vsebuje kvalitetne Li-Ion celice, katere omogočajo večkratno polnjenje in dolgo življensko dobo, prav tako. I was very skeptical to order one of the cheaper batteries, heck one from amazon period. Dodatna baterija Element 10400mAh - bijela. Najveća ponuda mobilnih telefona po najpovoljnijim cenama.


Trajanje baterije produžit će vam se za duplo. Pri iPhonu 4 se mi je začela baterija hitro prazniti, zato sem se odločil, da jo zamenjam. Zanima me, kje je to najbolje naročiti?

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.