ponedjeljak, 25. rujna 2017.

Vatrogasac sam igre

Vatrogasac sam igre Nove igrice gašenja vatre sa vatrogascima. BufretLignendeOversett denne siden Vurdering: 3,3 - ‎10 stemmervatrogasac sem igrice, igrice vatrogasac sem, vatrogasac sem, igre vatrogasci, vatrogasac sima igrice, igre vatrogasac sem, igrice vatrogasac sima, vatrogasac. Ako ste ikada žudeli da budete vatrogasac, na pravom ste mestu.

Vatrogasac sam igre
Ove fantastične igrice imaju sjajne vatrogasce, spektakularnu akciju i. Vatrogasni kamioni i Larina igraona. Zgrada gori a stanari iskacu kroz prozor. Uhvati ih i posalji u auto prve pomoci.
Vatrogasac sam igre
Avantura i akcija igrice - Igrice za Djecu - IGRICEZADJECU.


Opis igrice: Ugasite pozar ali brzo jer se vatra siri i sve je teze. Vi ste hrabar vatrogasac i borite se s požarom zgrade. Još jedna igra poput prethodne! Uskoro očekujte još dodataka na stranici,kao što su razne igre,kvizovi,itd. HEEEE ZAKON A BABO MI VATROGASAC. Igra vatrogasci za sve one koji vole igre vatrograsci. Pomozi hrabrim vatrogascima da spase sve ljude od vatre! Ovih dvadeset nivoa vrhunski će vas zabaviti!


Vatrogasac sam igre
Cilj je na vrijeme ugasiti požare, a da pri tome ne smočite. Igre s vatrogascima – tim hrabrim momcima koji se brinu o našoj sigurnosti i bore. Na vama je da čim prije stignete do mjesta nesreće. Vozit ćete razne vrste vatrogasnih vozila. Pazite na pješake pod svaku cijenu. Igre kuhanja, Sportske igre, Arkadne igre, Ratne igre, Igre za devojke, Super Mario igre, Šah igre, Auto moto igre, Winx igre, Igrice oblačenja. Tom mačka je sada veliki vatrogasac nakon posljednjeg ugasiti vatru treninga.


Ovaj put, on će se pridružiti pravu akciju. Ti si mali vatrogasac koji gasi požare na raznim mestima, i na taj način prelaziš table. Najbolji Igre vatrogasna vozila.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.