četvrtak, 26. listopada 2017.

Ciscenje maf senzora

Ciscenje maf senzora Prvi proizvod posebno namijenjen čišćenju senzora zraka. Poboljšava omjer mješavine zraka i goriva. Ima jedan sprej CRC za čiščenje mafa , ali mislim da toga nema kod nas.

Ciscenje maf senzora
MAF-a samo s 2 vijka pričvršćen u kućištu. Imam jednu dilemu pa da pitam za savet. Danas sam "naisao" na sprej za ciscenje pa.


Maf senzor je cesta boljka vw automobia sa dieselskim motorom.

Ciscenje maf senzora
Skidanje, ciscenje i montaza je kostala 100KM. II▻CRC sprej za čišćenje senzora protoka zraka (MAF) Prodajem CRC sprej za čišćenje senzora protoka zraka. Meni je moj maf koji je riknuo i auto nije htjeo raditi niti na leru "popravio". Citao sam po forumima, kazu da je su to simptomi maf sensora tj. Video descriptivo del caudalimetro 0281002428 válido para astra vectra zafira 2. Dakle po svemu sudeći riknuo mi je maf senzor čak se vidi da je malo oštečen a a nakon "čiščenja" simptomi koje sam imao su se pojačali.


MAF senzora, te gdje se on tacnije nalazi. Pa ako ima kakvih eksperata ovdje da. MASS-AIR-FLOW-SENSOR-PEUGEOT-206-307-PARTNER-.

Ciscenje maf senzora
MAF ima u sebi senzor, probati njega počistiti. Nakon 2 sata je dijel kao nov, samo čišćenje nije uvijek pomoglo. Pozdrav da li je neko cistio mass air flow sensor (MAF) senzor i cime bi bilo najbolje.


EGR ventil možete očistiti benzinom ili nitrorazređivačem , međutim čišćenje. Hvala puno na odgovorima, danas sam narucio sprej za ciscenje maf senzora iskljucivo, posto nisam nigdje mogao da nadjem bas za maf. Helem nema dima nikakvog zbog radi 10 minuta ciscenja senzora protoka zraka. Senzor pretoka zraka (v nadaljevanju MAF) je elektronska naprava, ki meri količino pretočenega. Sistemi koji imaju samo MAP senzor oznacavaju se kao SPEED DENSITY SYSTEM. Za brzo čišćenje osjetljivih komponenti senzora mase zraka u benzinskim i diesel motorima.


Sredstvo za čišćenje odlikuje se brzim isparavanjem bez ostataka.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.