subota, 21. listopada 2017.

Idealna tezina za visinu 163

Idealna tezina za visinu 163 Koja je vaša idealna težina s obzirom na vašu konstituciju i visinu? Spremljeno u privremenu memorijuSlično11. Indeks mase tijela i idealna težina.

Idealna tezina za visinu 163
Upišite vašu visinu direktno u polje ili upotrijebite slider. Upisujući težinu možete vidjeti odgovarajući BMI kalkulator. Možete upisati BMI i dobiti poželjne. Meh,normalno uhranjena,163 cm visoka,57 kg a idealna tjelesna. Najmanje što sam imala je bilo 52 i to su me svi pitali šta.


Tablica normalne težine u odnosu na visinu - Dijeta. Jednostavno nađete u koloni Visina u CM vašu visinu i u tom redu, u zavisnosti da li ste muškarac ili žena pročitate raspon idealne. Još važnije,koliko vremena je potrebno da dodjete do vase idealne tezine ? Ukucajte svoju težinu, visinu, pol i godine i odmah saznajte za koliko vremena. Kilaža, Vaga, Gojaznost, Merenje težine, Težina, Kilogrami, Anoreksija. Meni je idealna kilaza 48kg,na moju visinu od 163. Visoka sam 168 a tezina mi varira 49-52 kile, s tim sto se kad dodjem do cifre 52 osecam.


Idealna tezina za visinu 163
Meni bi za mojih 172 idealna bila težina od 60 kg. Visoka : Imam 58kg na tu visinu i idealno je, nisam mrsava ruzno vec. Idealna, još nazvana i standardna tjelesna masa (težina) označava najprikladniju tjelesnu masu s obzirom na visinu, dob, spol i građu tijela. Moja idealna težina prema zdravoj kravi trebala bi biti 54kg, s njom bi bila. Imam li previše kilograma za svoju visinu? Ali, visina nije uvek jedino merilo, idealnu težinu možete izračunati i na.


Pa, da ne ponavljam druge, idealna razmera kilaza- visina, ne postoji. Visina i težina učenika pubertetske dobi u desetogodišnjem razdoblju. Nutricionizam, genetika, težina i visina pri porođaju doprinose razvoju visine i težine u ranim. Ja imam 12 i po godina i visoka sam 163cm a teska 47kg. Meni savršena visina je 163 otpilike. Aleksandar Živojinović BMI iznosi: 23.


Sandra Prodanović je visoka: 163 cm.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.