četvrtak, 12. listopada 2017.

Mp3 fm transmiter za auto

Mp3 fm transmiter za auto Pozdrav ako mi netko može reći na meganu 2 ne radi mi upaljač niti osvjetljenje oko samog upaljača. U golf v koristim Fm transmiter i svaki put kad ugasim auto moram ga. Išao sam uštekati onaj mali prijenosni hladnjak u upaljač od auta da mi ohladi vu-pi.

Mp3 fm transmiter za auto
Grand Motors banner Euro Auto banner Auto otpad Sole banner Led. Struja na upaljac ide direktno a i upaljac radi i bez kontakta, barem je. Na Fiat Stilo imam utičnicu od upaljača koja radi samo kad je okrenut.


Jedino ne znam kak je kvaliteta zvuka prek toga, jel to radi na foru da ga se trazi prek radio stanice?

Mp3 fm transmiter za auto
Auto radio FM-Mp3 trransmiter-upaljač20 objava21 velj 2011fm transmitter za auto20 objava6 velj 2010Više rezultata za forum. Spremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu9 objava - ‎5 autoriKupio sam navigaciju Becker Z 113 i preko kompa puni bateriju i radi sve OK, a preko upaljaca na kolima nece. Doduse, od kad imam auto nikad upaljac nisam. Nesto sam poceo ovih dana da palim cesce, ode i po 2-3 dnevno, pa sam provalioda mi ne radi upaljac. Da li to uopste moze da se pokvari. Mislio sam dal se radi o 156 ili 147 ili nekoj drugoj al nema veze vidim sa. A ide za upaljac, izvadi taj osigurac i pogledaj dal je OK ako nije zameni i. Handsfree Bluetooth FM Transmiter za Auto (SD, USB).


Pogledajte i ostale artikle na profilu SPQRoma.

Mp3 fm transmiter za auto
Car-MP3-Music-Radio-FM-Transmitter-Car-. USB povezivanje: Podržava SD karticu, MMC karticu, USB ulaz. Velika ponuda po povoljnim cenama, online. Sobald das Auto beginnt, zeigt seinen Bildschirm Batteriespannung. Spielen Sie Musik von USB-Festplatte und TF-Karte, TF-Kartenleser.


Kupi NEO FM-TA09 FM TRANSMITTER online po cijeni 39. A USB Car Charger MP3 Player Support TF Card. Bluetooth Car Kit MP3 Player FM Transmitter Wireless Radio Adapter USB Charger. LCD Car Kit Bluetooth MP3 Player MMC USB Remote FM Transmitter.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.