utorak, 14. studenoga 2017.

Ler gas problem

Ler gas problem Nadajmo se da je problem konačno otklonjen i da nećeš morati opet u. Ako ler gas jako pada, auto se gasi ili skoro ugasi stvar može biti. Pitanje, bez uvrede, da li bi od začepljenog injektora nebi auto imao ler gas?

Ler gas problem
Razmišljao sam i o onom potenciometru otvora klapne, sad kad. Kada je auto hladan i kada ga upalim nabije mi obrtaje od 1500 pa nekada i. Naime, znam ponekad stisnuti malo jače gas i onda ga stavim u ler prije ulaska u. VW Polo 6N1 1,4l 44kW - problém s voľnobehom - Duration: 0:42.
Ler gas problem
U zadnje vrijeme me jako zeza ler gas i to pogotovo kad se vozim na plinu. Već nekih godinu i pol primjećujem varijacije u ler gasu koje se. Nova klapna je preskupa pa probaj ovo.


Vjerovatno bi problem rijesila nova klapna ,cirka 3000kn a toliko u taj. Spremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu9 objava - ‎5 autoriZamjenom ovi problemi su nestali ali ovi gore opstaju unatoc svemu. Ler gas20 objava9 lis 2012ler gas golf2 1. Umesto da se broj obrtraja zaustavi na ler gasu, motor se ugasi. Radi se o runneru 50 sa top trophy leo zx, skuter je bio uštelan i sve super godinu dana, i sad najednom zeza ga ler gas. Naime na ler gasu mi variraju okretaji u toj mjeri da se cijeli auto zatrese.

Ler gas problem
Problem nastaje kada u vožnji (neovisno kojom brzinom) stisnem. Nju pali samo u leru i to samo nekada i kako dodam gas ona se gasi. View topic - Renault 19 problem ler gasrenault-klub.


Problem se javio kao gašenje na leru, i ponekad u vožnji kad se pusti gas. Pozdrav svima, imam bmw e36 97god mislim da je motor m43. Problem je kad upalim auto ler gas varira pada cak ispod 500 ali ne uvek kad. FAQ: Imam problema zadnje vrijeme s ler gasom, dosta cesto mi se zna dogoditi da mi auto u leru radi na.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.