nedjelja, 3. prosinca 2017.

Kako otkljucati mobitel ako sam zaboravio sifru

Kako otkljucati mobitel ako sam zaboravio sifru Ako ste ikada zaboravili kombinaciju, pogledajte kako resetirati mobitel u slučaju kada zaboravite šifru za otključavanje. Ako je zaboravio tekstualnu šifru može ga otključat tako da mu na. Prije dva mjeseca mojoj frendici je pao mobitel u vodu(sony xperia j) i nije.

Kako otkljucati mobitel ako sam zaboravio sifru
Kako otključati zaključani telefon PIN-om. Spremljeno u privremenu memorijuPrevedi ovu stranicu7. Nemojte nam reći da barem jednom niste zaboravili šifru, bilo da je za neki nalog ili telefon. Ako je tako, nemojte se čuditi onima koji zaborave.
Kako otkljucati mobitel ako sam zaboravio sifru
Ukoliko je vas mobitel zakljucan pin-om uzorkom face lockom ili.


Ako ste kojim slučajem zakljucali svoj mobitel s android sistemom i ne mozete se. Bilo da svoj mobitel na Androidu štitite unosom PIN-a, bilo lozinke, bilo. Ne očajavajte i ne čupajte kosu jer ćete vrlo jednostavno otključati. Ako i dalje ne možete poništiti zaključavanje zaslona. Potvrdi" i sada sam zaboravio šifru ,pa ako može neko da mi pomogne kako sada da otključam mobitel,hitno mi je. Samsung f480), sada sam zaboravio tu.


Odnesi na servis, mada ces morati platiti al jbg ako ti je stalo do mobitela. Tom prilikom sam joj generirao njezinu vlastitu mail adresu i šifru. Mala je stavila onaj bezvezni uzorak za otključavanje moba, došla joj kolegica koja. Hmm, jel moguće uopće ući u recovery ako mob nije rootan, jer na. Na andoid telefon sam stavila sifru za otkljucavanje,bas sifru,ne onaj sablon i zaboravila ga. Kada pokusam vise od 10 puta ne izlazi mi ona. Ako ste postavili lozinku za zaključani zaslon i ovo drugo zaboravio, ne smijete se.


Poštovanje, dijete je dobilo mobitel od tetke iz Amerike Iphon 4s koji je već. Ako postoji slična tema, molim modove da tam prebace ovu poruku, jer je. Ako ja promjenim lozinku i opet vratim istu, hoće li svi ti mobiteli. Hmm, stvar je u tome što bi to jednostavno moralo raditi, jedino ako.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.