utorak, 5. prosinca 2017.

Klima fujitsu inverter forum

Klima fujitsu inverter forum Moja zamisao je da stavim Fujitsu s inverterom ASY14LG ili nešto slično. Imam i kolegu koji se bavi klima uređajima i ima firmu te sam i od njega. A da ti frend nije nudio toshibu neg mitsu ili fujitsu sada bi njima ode skladao.

Klima fujitsu inverter forum
Onda dolaze inverteri,koji su inace po skupi,pa onda dodas bar jos. Kontao sam kupiti neku inverter klimu. Mitsubishi da su jedne od najboljih (ali su i skupe), a ni Fujitsu ne zaostaje puno.


Ovaj model Daikin-a sam ja uzimao u obzir i na drugom forumu na kome.

Klima fujitsu inverter forum
Fujitsu je propisao za svoje inverter klime minimalnu duzinu 3 metra. Toshiba, Mitsubishi, Panasonic, Daikin i Fujitsu. Samsung, Panasonic, Fujitsu - sasma OK. Kod klima sa inverterom se regulira brzina rada kompresora te time. KLIMA UREĐAJI TOSHIBA I FUJITSE NAJBOLJE SVJETSKE KLIME. Ovako,trenutno sam u kupovini novog klima uređaja. Klima bi mi služila i za grijanje i. Kao što se može vidjeti potreban mi je uređaj 4-5kW sa inverterom.


Fujitsu,Daikin,Toshiba 2-srednja - Mitsubishi.

Klima fujitsu inverter forum
Vrhunska klima, potrosnja kao upaljac. Inverter klima je ista kao i obična samo ima neku tehnologiju u sebi da. Ne znam da li da uzmem nekog japanca ili bosch-ovu klimu ? HEAVY INDUSTRIES, FUJITSU, PANASONIC, SINCLAIR, HAIER, MIDEA i LG. Mi smo doma kupili skuplju marku klime (Fujitsu) zbog zime jer. Fujitsu koji ce ti sigurno odraditi posao ali nije inverter. Haier inverter klime, imali ko iskustva sa njima?


Solidnu klimu sa inverterom ( Panasonic,Fujitsu) cijena cca oko 6900-7500 kn sa montažom ja imam Air-Jet ( 5900 sa montažom) a kvalitetna. Fujitsu General Japan inverter klima uređaji spadaju u najvišu moguću klasu energetske efikasnosti klasa A+++ čime se postiže velika ušteda energije i kod. Najveći izbor Fujitsu uređaja na jednom mestu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.