petak, 9. veljače 2018.

Renault megane problem sa karticom

Renault megane problem sa karticom Renault Laguna II - problem s paljenjem na karticu15 pro 2012Renault Megane 1. Uradi samSpremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu17. I ja sam imao problem sa karticom, rastavio sam je i popravio one zice.

Renault megane problem sa karticom
Učitao korisnik Ivan TabakOpen card of Megane(laguna). How to program a new cardkey into a. Svi su rekli da je citac, ali nije bio kod mene to problem. Uz kupnju jednog ključa ili kartice drugi ključ ili karticu možete dobiti uz nadoplatu od samo 380 kuna.
Renault megane problem sa karticom
Cijena ne uključuje programiranje ključa. Da ne bude zabune moj megs radi ko sat, ne ureko se, :D u pitanju je jedan drugi sedan.


Crkla kartica na meganu 28 objava10 lis 2014laguna II, taster za paljenje. Problem kartica laguna 210 objava11 velj 2012Čitač kartica Laguna 210 objava5 ruj 2007Više rezultata za renault-klub. Kartica-kljuc za Megane, Scenic i tako to - narkivehr. Da nije petljano oko auta (kartica kontaktna ili daljinska?) sa pokusajem. Ja sam na prošlom meganu kojeg sam prodao ostao samo sa jednom karticom. Drugar je već neko vreme imao problem sa kodiranom karticom od MEGANA pa je rešio da, prateći uputsva na netu, otvori karticu koja je u. Ako ne pali crvenu lampicu da kartici onda je problem u tipki kartice a ako.

Renault megane problem sa karticom
Pozdrav drugari,imam veliki problem. Stara kartica mi je otkazala , i zanima me da li rezervna treba da se programira posto sa njom mogu samo da otkljucam.


Renault megane sedan 1,5 dci paljenje na karticu napravljen servis na. Ako ne cita karticu, onda nece ni kontakt da da, zar ne? Jedino problematično bilo je rastaviti karticu jer je cijela poljepljena i jedino ju je moguće rastaviti sa skalpelom… Odmah po rastavljanju smo. Na prodaju novo kljuciste auto kljuca Kartica 3 tastera � bez transponder chip-a i. Popravljamo ,programiramo daljinske upravljače i čitače kartica RENAULT. Kljuc kartica za Renault Megan 3 tastera. Renault MEGANE kartica sa 3 prekidača Smart Key 433MHZ NOVO mogučnost.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.