četvrtak, 5. travnja 2018.

Zamolba za premještaj u drugi smjer

Zamolba za premještaj u drugi smjer Zamolba za premještaj u drugi smjer Učenik (ili roditelj) obvezno (u zaglavlju, tekstu ili uz potpis na dnu zamolbe) navodi u koji razred. Spremljeno u privremenu memorijuSlično27. Hej ekipa, uglavnom htjela bih se prebacit iz jednog smjera u drugi.

Zamolba za premještaj u drugi smjer
Trebala bi donjet sutra u skou pismenu molbu za premjestaj sa potpisom. Studentski domovi - obavezno pročitati prvi post!
Zamolba za premještaj u drugi smjer
Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Molba za oslobođenje nastave TZK: Molba_TZK.


Kako napisati molbu Nastavničkom vijeću? Zamolba za priznavanje stručne prakse. Vrijeme informacija za roditelje u šk. Hocu da se prebacim u drugi smjer jer u ovom kojem sam ne vidim. Molba je obicna formalnost, to sto napises skoro da nece ni procitati.

Zamolba za premještaj u drugi smjer
View topic - Kako pravilno da napisem molbu.


Nezadovoljni učenici mogu prijeći iz jedne škole u drugu, no uz. Baš kao što se studenti mogu prebacivati s jednog fakulteta na drugi, istu. Prebacivanje sa jednog u drugi smer. Koliko ja znam piše se molba direktoru, ne bi trebalo da bude problema da se prebaciš. Drug hoce da se prepise u moj smjer iz 3. PREDMET: Zahtjev za upis u drugu osnovnu školu izvan upisnog područja. Najnovije je da želi ići u drugi srednju školu u kojoj nema tih predmeta (biologije). Uostalom i ja sam se prebacila iz jedne u drugu gimnaziju nakon prvog. Molim naslov da mi odobri (zaokružiti potrebno):.


Dijete u pravilu upisujete u najbližu osnovnu školu, ali ga - uz odobrenje ravnatelja - možete upisati u drugu školu. Naime moje djete(a tako i njihova djeca ) ide u razred sa djecom iz drugog. I koje obrazlozenje da navedem da bi molba bila uvazena? Ciljevi odgoja i obrazovanja u školskim ustanovama su:. Mene isto zanima kada se vrše ta prebacivanja jel to u 10 mj ili 9?

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.