srijeda, 17. listopada 2018.

Topla akumulatori iskustva

Topla akumulatori iskustva Topla akumulatori iskustva Topla su solidni akumulatori, posebice kad vidis njihovu cijenu. Ja sam jednog kupio , umjesto 45Ah stavio sam 55Ah i akumulator je vec puno. Punto 2, akumulator28 ruj 2015Kupnja akumulatora, oznaka datuma proizvodnje31 kol 2010Koji akumulator?

Topla akumulatori iskustva
Akumulatori:sve zablude i misterije: Ove akumulatore bih ja izabrao. Spremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu6. Uzeo bi Topla Top akumulator 75Ah +D Ima dosta veliku startnu snagu 720A.


Topla akumulatori iskustva
Samo TOPLA (nekad poznatiji kao -vesna-) ubica od akumulatora. Zanima me kakav je White Horse jel je neko imao iskustva sa ovim. Ima u Tokiću AKUMULATOR ATOM 45AH D+ (360A) 290,00 kn ili u Metro. Kakvi su slovenacki Topla akumulatori? Da li neko ima iskustva sa ovom markom akumulatora? Moze se naci na pik-u, firma je mislim iz Posusja, zastupnici Topla akumulatora. Pravo su povoljni i isporucuju brzom.


Jel zna neko kako se čita datum proizvodnje na Topola akumulatorima? Meni Varta vec dve godine radi ko Svajcarac, mada i proslom vlasniku jer je izgleda.

Topla akumulatori iskustva
Nov akumulator15 objava29 stu 2014Preporuka za kupovinu akumulatora za. Bosch nego akumulator iz Mercatonea. A jel ima neko neka iskustva sa Slovenackim Topla akumulatorima? Izvinjavam se sto ponovo pokrecem temu ali sam skoro uzeo Topla 75Ah.


Sad neznam koji kupiti akumulator (jer mi je autoelektrika potpuna nepoznanica),a ne bi se volio zeznuti. Kakva su vam iskustva sa Vesna STARTER akumulatorima i koji mi akumulator preporucujete a Megan 1,4 16V? Kupite Exide Premium akumulator i mirni ste. TOPLA za kojeg su mi rekli da imaju najmanje. Njihova pouzdanost i sigurnost u potpunosti ispunjava zahtjeve današnjih modernih vozila. Ja koristim topla top akumulator i kada mu istekne garancija od 3 godine obavezno ga.


Akumulator Topla Energy 12V 45Ah,Startna struja 420A(EN),Potpunosti bez održavanja, Ca-Ca. Povećana startna struja u odnopsu na standardne akumulatore.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.