Bregasto vratilo motora Ventili koji su odgovorni za pravilno "disanje" motora imaju jednu. Bregasto vratilo u bloku motora (lijevo) i sustav upravljanja ventilima s dva. Drugi nastavak prošlotjedne priče upoznat će nas s izvedbama motora s više bregastih vratila u glavi, pogonom razvodnog sustava te.
Za pravilan ritam otvaranja i zatvaranja ventila zaduženo je bregasto vratilo. Bregastih vratila može biti i više, ovisno o konstrukciji motora. Vratilo ili pogonska osovina je dio stroja kojim se prenosi rotacijsko gibanje i zakretni. Za prijenos snage sa brodskog motora na brodski vijak služi osovinski vod. U radu, bregasta vratila, ovisno o broju ventila i cilindara te veličini motora.Još jedan dio važan za rad motora je bregasto vratilo. Njega sam namjerno ostavio po strani jer zbog izvedbe motora bregasto vratilo može biti u bloku motora ili. Smještaj ventila i bregastog vratila u motoru bloku motora s podizačima. OK, u prethodnom tekstu smo se upoznali sa radom motora, njegovim ciklusima i fazama rada u osnovnim crtama. Naravno, to je samo mali deo cele te. Ventili su pogonjeni bregastim vratilom koje je zupčastim remenom spojeno na koljenasto vratilo motora.
Uzroci: Ozbiljno pregrijavanje motora. Proizvođač: Renault Stanje: Rabljeno.
Posebno su prilagođene izvedbe neka vratila radnih i pogonskih strojeva, npr. Predavanje Izmjena radnoga medija Prof. Da bi se mogla smanjiti masa pogona ventila u gibanju, bregasto vratilo se. Konstrukcije razvodnog mehanizma: bregasto vratilo u bloku motora. Podjela kod motora s unutarnjim izgaranjem se može napraviti na više načina.Diesel motora ili karburator i svijećica kod Otto motora, bregasto vratilo.
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.