petak, 9. rujna 2016.

Lupkanje kod okretanja volana

Lupkanje kod okretanja volana Pod "cimam" mislim na okretanje lijevo desno malo jače. Lupkanje se čuje kod promijene smijera okretanja volana. Prije 2 mjeseca sam osjetio prvi puta lagani KUC u volanu, Honda.

Lupkanje kod okretanja volana
U posljednje vrijeme pri okretanju volana na obe strane cujem kao blago. Evo napravio sam snimak kako se cuje to krckanje i lupkanje. U zadnje vrijeme mi se počeo, pri okretanju volana, čuti isti takav tup udarac. Isto se čuje i kada lijevim kotačem pređem preko veće rupe.


Lupkanje kod okretanja volana
Spremljeno u privremenu memorijuSlično27. Ima godina dana da se počelo čuti lupanje u prednjim kotačima. Lupanje se čuje samo kada okrećem volan, više. Ako ti se čuje lupkanje kada skroz smotaš onda su poluosovine. Cuje se samo na jednom mestu pri okretanju volana skroz u levo i vracanja. Skripi pri okretanju volana - Renault Forum Srbija5 pro 2011Problemi sa delovima trapa- Cudni zvukovi i. Imam utisak da dolazi iz prednjeg dela, mozda tu oko volana, nisam siguran.


Možda je važno za spomenuti da ovo lupkanje nema veze sa. Desni homo zglob mi lupa odavno pri punom volanu kad polazim,pa se toga.

Lupkanje kod okretanja volana
Zadnjih 2-3 meseca prilikom kretanja, stajanja (al ne svaki put) i prilikom krivina u desno osetim na volanu kao da mi neko lupka (od 1 do 3 puta), dok kod. Drugari , na Pezou 206 se pri motanju volana levo i desno cuje neko lupanje u. Već duže vrijeme dok motam volan na mjestu čuje se ko neko zujanje. Slažem se definitivno kugla jer da je homokinetički imao bi problema pri okretanju volana. Pojavio mi se neki čudan zvuk u volanu.


Lupka mi nešto kad okrećem volan prema lijevo.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.