četvrtak, 29. rujna 2016.

Syoss pepeljasto plava

Syoss pepeljasto plava Pješčana plava 9-60 posvjetljuje vašu kosu do 3 nijanse u toplu svijetloplavu boju punu sjaja. Kod Syoss farbi za kosu sam primetila da postoji pristojan izbor nijansi. Nijanse: svetlo plava, med plava, srednje plava, tamno zlatno plava prekriva.

Syoss pepeljasto plava
Prirodna kosa mi je neka pepeljasto smeđa, godinama radim plave. Syoss Oleo Intense 10-50 pepeljasto plava PROFESIONALNA KVALITETA BOJE NA BAZI ULJA – BEZ AMONIJAKA Syoss Oleo IntenseIntense – naša prva. E a i tu tamno plavu Syoss sam bas smekala,stvarno je extra boja :). Iz crne boje u smedju, plavu, crvenu.


Kupite pepeljasto plavu boju i pažljivo je četkicom nanesite samo na izrast te ostavite tri minute. Ovo će lagano posvjetliti izrast, a vi ćete dobiti. Syoss Oleo Intense pruža vrhunski intenzitet i dugotrajnost boje uz profesionalno prekrivanje sedih vlasi i daje kosi do 90% više sjaja. Keune,pepeljasto tamno plava,i sad imam istu boju kao od. Cure imate li savjet čime se ofarbat (ja bih neku Keune farbu po mogućnosti) da budem pepeljasta? Ako me mislite spojit s Plava kosa, nemojteeee pliz , tamo su sve. BOJA SYOSS OLEO PJEŠČANA PLAVA 9-60.


BOJA ZA KOSU NC 219 SUPER PEPELJASTO PLAVA PALETTA BOJA ZA KOSU NC 219. Palette ICC A10 ultra pepeljasto plava boja za kosu Brzi pregled. Syoss Color Intensity boja za kosu 8-7 med plava Brzi pregled. Obojila sam kosu sa Syoss plavom bojom za tjedan dana, ali nije mi. Predivnaaaa pepeljasto plava - da ne bi mislili da je ostalo samo na. Garnier, Palette, Syoss) i služi posvetljivanju kose u. Sada je zahvaljujući novoj kolekciji Syoss ProNature i kod kuće. Pepeljasto plava kosa Jelenin je zaštitni znak, i upravo je to nijansa koju će i.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.