ponedjeljak, 31. listopada 2016.

Bolnica sveti duh rodilište

Bolnica sveti duh rodilište Obilježavanje Svjetskog tjedna dojenja, kolovoz 2008. U Općoj bolnici "Sveti Duh" čije je rodilište na Klinici za. Nešto sitno ima i na klokanici o sv.

Bolnica sveti duh rodilište
TA, rodilište i porod i odjel. Flere resultater fra klokanica. BufretOversett denne sidenInformirajte se o rodilištu KB Sveti Duh.
Bolnica sveti duh rodilište
Zgrada zagrebačke bolnice Sveti Duh izgrađena je prije više od 200 godina i u obnovu se stalno.


Jedini odjel koji tek čeka obnovu je rodilište. Antonio se tako derao kad se rodio, mislim da ga je cijela bolnica čula tatek nije bio s nama jer su. ZAGREB - Zar ste se baš danas sve sjetile rađati, uzviknula je primalja koja me dočekala na ulazu u rađaonicu. Duh mi je pjeske 5 minuta od kuce. Zanima me kakva ste vi iskustva imali tamo? Duh written by mamaznanajboljeitata. I tako stigli mi do bolnice, ali ja štreberica ovaj put se nisam dobro pripremila. Cura koja je prije par dana rodila trece dijete na Sv.


Bolnica sveti duh rodilište
No, koliko cujem trenutno nije bolje ni u drugim rodilistima (bar nekim). Tag Archives: popis za rodilište sv. TO PRIPREMITI ZA IZLAZAK IZ BOLNICE. Sve pohvale rodilistu, odjelu babinjaca, posebice dr Blagajicu i dr Stanojevicu. Od svibnja dogradnja KB Sveti Duh za 13 milijuna kuna. U nekoliko trudnoca obisla sam nekoliko bolnica i mogu rec da je. Majčinstvo s osmjehom" – Prve dane majčinstva provedite bezbrižno u ugodnom i opuštenom. Cjelokupna vrijednost ove akcije utrošena je na kupnju medicinske opreme za odjel neonatologije Kliničke bolnice Sveti Duh Zagreb.


See 14 tips from 607 visitors to Klinička bolnica Sveti Duh. See what your friends are saying about Klinička bolnica Sveti Duh.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.