subota, 1. listopada 2016.

Egr ventil curi ulje

Egr ventil curi ulje Primjetio sam da curi ulje kod protupovratnog ventila na ispušnom sistemu. Zanima me da li je potrebno zamijeniti cijeli ventil ili je moguće stari. Automobili uopsteno › Kvarovi & savjetiSpremljeno u privremenu memoriju19.

Egr ventil curi ulje
Bio sam kod majstora i on kaze da svaki TDI izbacuje pomalo. Auto trosi zanemarivo malo ulja (na 10k km potrosi oko 2dl). Vozim golfa 5,auto mi nikako nije trošio ulje,onda se javi problem sa AGR,zatvorim ga i primijetim da mi sad potroši 1. Nije da ima puno ali bojim se da nebi proslo do.
Egr ventil curi ulje
Poslednjih dana mi se pojavilo curenje ulja na Egr ventilu.


EGR i motora,već na spoju dva dela ventila,verovatno. Cest je kvar ovog i ovakvih ventila, a nov , kao. Egr ventil relativno je novi dio na automobilima te se može pronaći na. I da li se to može rešiti čišćenjem sprejom ili. Kazem vjerovatno jer ne znam kakva je pozicija i oblik kod. EGR VENTILA i zabijem šaraf u gumeno crijevo i tad skužim da mi curi. EGR ventil sa snimka se ugradjuje na VW, Audi, Skodu.


Je li moguće da C-maxov dizelaš od 109 KS ne troši ulje, tj.

Egr ventil curi ulje
Na auspuhu se ni najmanje ne vidi bilo kakav trag dima, niti i gdje curi na motoru. Može li to kućište da se nekako zalepi da ne curi? Vec neko vreme mi izbija ulje na usisnom crevu, tacno ispod egr ventila. Koji motor, kako crni dim, gde tacno kaplje ulje? Dali ovo ulje mozda dolazi iz turbine preko interkulera? Turbina je sasvim suva svuda okolo i. Motor gubi ulje i to bas ispod egr ventila, negde curi a ne znam gde. Pa sad me zanima ko je imao iskustva sa ovim i resio problem da razjasni malo ovu temu.


Juce u servisu rekli da auto dimi da je egr ventil skroz propao da duva preko. Curi mi ulje na ulazu creva za vazduh u motor. Inače ti usisna grana može imati gareši u sebi zbog egr ventila ,pa da se ne. E sad dali da tijeram i nek to ulje curi gdije curi ili sam ja mnogo.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.