nedjelja, 23. listopada 2016.

Posuda za pranje vjetrobrana

Posuda za pranje vjetrobrana U središnjem dijelu, kada podignemo haubu na vozilu, uočit ćemo veću plastičnu posudu s čepom. Spremnik tekućine za pranje stakla Audi, Mazda, Honda - pogledaj ponudu trgovina, usporedi cijene i pronađi povoljne spremnike za tekućine! Društvo jel zna neko kako doć do posude za pranje stakla?

Posuda za pranje vjetrobrana
Ulijen vodu u nju i sve iscuri,ili mi je ispala guma ili je probušena. Naslov: RE: ispustanje tekucine za pranje stakla. POSUDA ZA PRANJE VJETROBRANA, Velika Kladuša, POSUDA ZA VJETROBRAN- VW KOMBI T5.


FEBI BILSTEIN - Zbiornik spryskiwacza VW Caddy.

Posuda za pranje vjetrobrana
Posuda za tečnost za pranje stakla Ford Focus 04-11, sedan, sa senzorem Polcar. Posuda tecnosti za pranje vjetrobranskog stakla se vecinom nalazi u motornom prostoru. Održavanje razine ulja, tekućine za hlađenje i tekućine za pranje stakala ključno je za njihovo. Jučer me počelo zezati pranje vjetrobranskog stakla, malo baca vodu malo ne, brisači rade normalno. TEKUĆINA ZA PRANJE VJETROBRANSKOG STAKLA. Situacija otraga mi je ista, ali ne na.


Jucer sam primjetio da mi pranje stakla ne radi, brisači se miču, kad. Megane II (2003) - problem s pranjem vjetrobranskog stakla. Stilo - ne radi pumpica za pranje stakla.

Posuda za pranje vjetrobrana
Počela kiša i ja kliknem ručicu za pranje stakla kad ono ne baca. Negde u sistemu gubim tečnost za pranje stakla, jednostavno napunim onu. Prastala raditi pumpica za pranje vjetrobranskog stakla,pa me zanima.


Neznam sad tocno za 106 ali trebala bi bit na posudi za vodu za. Ponuda "motoric posude za pranje stakla" je arhivirana. Zaista nema potrebe da kupujete sredstvo za pranje vjetrobrana, uz pomoć nekoliko jednostavnih. Tečnost sipate po potrebi u posudu za pranje vjetrobrana. Pumpica za pranje stakla Clio,Megane. SEAT Pomoć - Kako da proverite nivo tečnosti. Pumpa (motorić) za pranje stakla (76) P. Brtva (gumica) između posude i pumpice – 35.


Nadam se da nije posuda pukla i da ćeš nam uskoro javiti da je problem rešen. Meni je izgleda bušna ova posuda za vodu pa ću morati da je menjam na Astri G. Znači definitivno se skida branik da bi se došlo do nje.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.