srijeda, 5. listopada 2016.

Sinhron trece brzine

Sinhron trece brzine Pitajte Seba20 objava19 velj 2015Ulje u mjenjaču (getribi) općenito20 objava10 kol 2012Zaglavljuje se ručka menjača na Alfi 147. Problem sa saltanjem u prvu brzinu20 objava6 pro 2006Više rezultata za alfisti. Oni rade puno "veći" posao od onog. Ducato, Jumper, Boxer - mjenjač7 kol 2013Golf II neće nekad u 3 brzinu21 pro 2010Golf V problem sa mjenjačem. Zakrči kad u trecu brzo GOLF 4 TDI - Volkswagen. Ako zahrze kad presaltas, to znaci da je na toj brzini otisao sinhron.


Imam povremeno problem kad menjam u III brzinu, ume da "škrgutne" ako ne pazim.

Sinhron trece brzine
Prebacivanje u III brzinu ume da zaškripi i to samo ako prebacim "direktno" bez zastajkivanja u neutralnoj. Naći nekoga ko će specijalnim alatima otvoriti menjač i zameniti sinhrone. U trećoj kad povučem za vreme preticanja, kopa asfalt. Da li se to ubacuje u brzinu kada si na nizbrdici pa ubacis u rikverc. Jedan majstor mi je potvrdio da je sinhron trece i da bi s rukama.


Selespeed problem25 objava22 kol 2011menjac, lamela ili. Simptomi za zamjenu seta kvacila - ŠKODA forumforum. Ja sam sumnjao na sinhron trece brzine ali mi majstor iz servisa gdje odrzavam auto kojeg inace cijenim smatra da nije do mjenjaca nego da. Getriba mora van, vjerojatno ti je otišao cijeli sklop treće brzine: sinkron, kandža, vilica, a ako imaš sreće, možda samo dio toga.

Sinhron trece brzine
Spremljeno u privremenu memorijuPrevedi ovu stranicu29. Zadnjih pola godine mi se javio problem kod šaltanja iz viših brzina u treću. Nisam stručnjak, ali zvuči kao sinhron treće brzine.


EUR, sinhron trece, 46 EUR, o istom. Kada mijenjam iz druge u trecu i iz trece u cetvrtu nemam nikakvih. Ja bi reko da su sinhroni otisli od druge brzine,jer to je sinhron koji se. II▻sinhron 3 i 4 brzina boxer jumper ducato peugeot citroen fiat sinhron i kanđa treća i četvrta 3 i 4 brzina boxer jumper. Ja sam prošle godine promjenio sinhron treće brzine jer se pri visokim okretajima (4500+) teško ili nije uopće mogla "ušaltat". Jedino sto primecujem da mnogo lakse ulazi u 3. Sad sam skužio da prvo u treću onda u prvu.


Mr_G napisao: Kao da mjenjač nema sinkron prve.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.