četvrtak, 13. listopada 2016.

Spajanje cijevnog termostata na pumpu

Spajanje cijevnog termostata na pumpu MC200 Pretvarač struje za pumpu etažnog grejanja Invertor. Imam centralno grijanje na drva, majstor mi nije ugradio termostat na cijev da mi se pumpa sama upali kad se voda ugrije na određenu. Naknadno sam kupio cijevni termostat 7C1 ali su mi upute za spajanje nejasne, ako.

Spajanje cijevnog termostata na pumpu
SPAJANJE CIJEVNOG TERMOSTATA ZA CIRKO PUMPU. Meni je potrebno da povezem da se pumpa pali kad dostigne zeljenu. Treba mi pomoc,kako da spojim ovaj nalijegajuci ili cijevni termostat?


TERMOSTAT CIJEVNI NALIJEGAJUĆI CALEFFI I AFRISO, TERMOSTATI ZA CIRKULACIJSKE PUMPE CIJENA.

Spajanje cijevnog termostata na pumpu
Cijevni termostati namjenjeni su za upravljanje radom optočnih crpki u. GRUNDFOS PUMPA ALPHA2 L 25-40, L=180, cirkulaciona za centralno grijanje. Još jedno pitanje vezano za povezivanje nekoliko elemenata kod centralnog grijanja gdje su u igri kotao na pelet, sobni. U vezi vašeg pitanja o spajanju pumpe za centralno grijanje evo odgovora. Sklop isključuje rad cirkulacijske pumpe – otpušta relej Ip1 i pumpa P1 prestaje s radom. Elektro spajanje termostata izvršite po uputama u poglavlju 6. Provjeriti da cirkulacijska pumpa nije blokirana. Na cirkulacionu pumpu se ne smije spajati sobni termostat, već samo cijevni termostat za zaštitu kotla od.


Tri su mogućnosti spajanja sobnog termostata na elemente sistema centralnog grijanja.

Spajanje cijevnog termostata na pumpu
Prilikom kupovine panelnih i cijevnih radijatora, u kompletu za montažu se već. Kod velikih sistema grijanja ovakav način spajanja bi bio teško prihvatljiv. Ili da dodam i cetvrtu pumpu na glavni vod na kojoj je cijevni termostat ali kako bi to. Posto mi je mala snaga kotla temperatura kad pumpa radi ne prelazi 40 stepeni (ako se dobro lozi). Cevni termostat-jeftinije grejanje Cevni termostat za centralno grejanje. Stavi ce na cev blizu kotla i na njemu se podesava iznad koje temperature pumpa radi.


Spajanje kotla na instalaciju, zaštitna pumpa kotla.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.