nedjelja, 6. studenoga 2016.

Bmw 116i iskustva

Bmw 116i iskustva Svi mi kažu, uzmi “japanca”, pa rekoh da razmotrim i kupovinu Mazde 3, za 7. Namjeravam da kupim BMW 116 od 2005 godine pa do 2008, pa ako je. Jedino obratiti paznju kod 116i modeli do redizajna zbog mogucih.

Bmw 116i iskustva
Spremljeno u privremenu memorijuPrevedi ovu stranicu2. Serija 1” je Bavarac u srcu i duši, bez obzira što se nalazi na početku game minhenskog proizvođača. Dobro obratite paznju na ovaj tekst! Posebno ako mislite da sebi priustite jedan moderan hecbek-porodicni automobil, negde u.
Bmw 116i iskustva
Tj, vec sam krenuo u BMW predstavnistvo da uzmem profakturu, kad mi drugar koji je kupio Civica pre par meseci, rekao da Honda ima akciju i da su spustili. BMW SERIE 115 objava29 stu 2014BMW,da ili ne?


Jutros pre posla ostavim auto u servisu i uzmem kao zamenski auto 116i F20. Prvi utisak kada sam seo u njega je bio cudan jer je enterijer. Ako je vjerovati BMW-ovim marketinškim stručnjacima, prošloga tjedna. Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica koristi kolačiće (cookies). BMW Serije 1 je i dalje jedini model u klasi sa zadnjim pogonom. Pretrpeo je restilizaciju u 2015, a da nije reč o jednostavnim izmenama u. Po prvi puta oba motora nove serije 1, i benzinski i dizel, koriste BMW TwinPower tehnologiju. Motor radnog obujma od 1599 ccm, i snage 90kW – 121ks omogućava mu ubrzanje od 0 do 100.


Kada sam ga video posumljao sam, kada sam ga provozao sumnje više nije bilo, ipak je to BMW" Iako na prvi pogled izgleda malo čudno za. BMW 116i, hatchback proizvodi se od 2010 - 2011. Da li neko ima iskustva sa ovim autmobilom ili zna kako su se pokazali? Interesuju me pre svega 118d i 120d, mada ni 116i nije iskljucen. Double-Vanos takođe je ugrađen u 116i motor, snage od 85 kW (115 bps) i. Moje iskustvo je da na servis cekam i po nedelju dana.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.