četvrtak, 3. studenoga 2016.

Cvili remen na autu

Cvili remen na autu Upravo jedan takav Banner od 6 godina imam u autu. Spremljeno u privremenu memorijuSlično2. Gume zuje, kočnice cvile ili nešto lupka sprijeda desno kod motora.

Cvili remen na autu
No, kako se zatezač baš zato mijenja kad i remen, to se rijetko dogodi. Peugeot 207 kanalni remen14 objava20 lip 2014P206 1. V, cvili18 objava5 pro 2013P 308, glasan remen8 objava8 svi 2013307 - cvili remen9 objava24 sij 2011Više rezultata za peugeot-klub. E sad, ne cvili baš remenje, nego neki španer, a čuo sam da bi.
Cvili remen na autu
Cvili remen za poluditi - MojSkuter.


FAQ: Imam problem sa remenom kad upalim auto remen mi cvili kao da sam ga zalio sa vodom nekad mi cvili i kad. Prije par dana mi je počeo cvrčat remen koji ide prek anlasera, pa sam čuo od nekoga da bi ga bilo dobro podmazat sa sapunom. Pa yebote ko da vozim auto star 20 godina pa mu remen škripi, a ne auto. Mazdi 323) od mog susjeda i radili smo sve i svašta i stalno cvili (onaku u jutarnjim satima i kad je hladnije), da bi. Citat: Marko : Stavi još i ovo za svaki slučaj. Da sve kaj cvili pocrka - inače klasik i svima ga preporučam, evo:. Dakle pojavilo mi se "isprekidano" cviljenje remena (ne cvili konstantno),svako.


To doduše nikada nisam čuo na modernom ili novom autu.

Cvili remen na autu
A ti ak si promijenio toliko toga na autu, stvarno bi bilo šteta prodati ga. Ali prilično sam siguran da nije od klinastog remena alternatora. Nije to pravljenje od muhe slona, nego ako krene na put s autom za koji nije. Osim pucanja remena, najčešći uzročnik paljenja signalne lampice je. Zato je na automobilu ugrađen akumulator, koji pohranjuje struju kojom ga.


Prevelika zategnutost: remen cvili, zviždi.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.