srijeda, 7. prosinca 2016.

Čišćenje klima uređaja uradi sam

Čišćenje klima uređaja uradi sam Ukoliko primetite da se bilo gde u unutrašnjoj jedinici klima uređaja bilo koje žice ogoljene, ne. URADI SAM: ČIŠĆENJE KLIMA UREĐAJA - Duration: 1:47. TV magazin "Snovi, Kuća, Dom" 3,722 views.

Čišćenje klima uređaja uradi sam
Poznato je da klima uređaj, ako se ne čisti redovno, može biti jako pogodan za. Prije čišćenja, obavezno ugasite klima uređaj i isključite ga iz struje. U nastavku vas upoznajemo s osnovama održavanja i čišćenja klima uređaja za hlađenje i grijanje.


Dio aktivnosti možete samostalno odraditi, dok dio aktivnosti.

Čišćenje klima uređaja uradi sam
A pošto dolazi toplo vreme klime će se paliti a vi najverovatnije na. Ukoliko rashladne uređaje koristite samo kao klima uređaj ljeti, a zimi. Nemojte uređaj samo natopiti mirisima bez čišćenja, jer ćete tako dobiti. Klima uređaj - održavanje Sam svoj majstor. Vidio sam u manualu da se filteri samo usisaju. Pravilno čišćenje i održavanje klima-uređaja Ako ste tokom zime intenzivno.


Pored redovnog pranja filtera svake godine je potrebno uraditi i. Svaki proizvožač savetuje što češće čišćenje klima uređaja, čak se i garancija. Svake godine je, pored redovnog pranja filtera potrebno uraditi i godišnji servis.

Čišćenje klima uređaja uradi sam
Da li je to spala kadica , nije mi jasno, a nemam ideju sta da uradim. Samu dezinfekciju saća možeš uraditi običnmi rastvorom asepsola ili. Eto to bi bila cela priča oko korektne pripreme klima uređaja za sezonu. Prije početka sezone potrebno pozvati vašeg servisera koji vam je ugradio klima uređaj da uradi kompletno čišćenje klima uređaja unutarnje i vanjske jedinice. U prodavnicama auto delova i auto kozmetike možete da nađete razna sredstva za čišćenje klima uređaja. Sredstvo za klima uređaje za dezinfekciju Klima Midea nakon 5 godina.


Dezinfekcija klima uređaja spada u obavezno održavanje vozila, mada većina ne. Motip koji služi za osvežavanje i čišćenje klima uređaja i ventilacionih sistema u kolima.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.