petak, 13. siječnja 2017.

Električna motalica za cigarete

Električna motalica za cigarete Powermatic 2 + trenutno je najbolji električni aparat na tržištu za punjenje cigaretnih tuba s filterom! Elektricni stroj za punjenje cigareta. Rukovanje strojem je veoma jednostavno , a izgled cigarete je kao da je izrađena u tvornici.

Električna motalica za cigarete
MASINICA ZA PUNJENJE SUPLJIH FILTER CIGARETA. Nova električna punilica za cigarete u roku od nekoliko sekundi ce vam napraviti cigaret onakvu kakvu vi želite jer možete da izaberete koliko čvrsto želit. Cartel električna mašinica za pravljenje cigareta sa kontejnerom za duvan. Radi na sličnom principu kao i Cartel.


Električna motalica za cigarete
Malo prosušen, onakav akkav treba biti - cigareta izlazi puna za cca 2-3. MAŠINICA ZA PUNJENJE PRAZNIH CIGARA U OBLIKU CIGARETE – 299. Mašinica je u originalnom pakovanju i uz nju dobijate četkicu. Punilica motalica elektricna punilica za duvan-šok cena. Naime, ovog puta se radi o poluautomatskoj električnoj punilici za prazne filter cigarete. Da je ovo nadasve jedan inteligentan mladić dokazuje. Probala sam motati motalicom iz Tiska, nije išlo?


Kakve su to električne motalice iz Njemačke? Skupo mi, a neću više kupovat pljuge u bosni jerbo oću spasit proračun, pa bih prešla na duhan u vrećicama.

Električna motalica za cigarete
Novi, kvalitetniji i snažniji model električne mašinice za punjenje cigareta. Ja sam prešel na duhan, izađe me 4 puta jeftinije a bolje su cigarete. Poseduje 5 nivoa gustine punjenja kojima možete podestiti tvrdoću. Eno mi doma stoji motalica, duhan, rizle, filteri su letili u kantu za smeče.


Ne znam za dućan, ali mene moja plastična motalica vjerno služi već 15 godina.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.