subota, 7. siječnja 2017.

Semikem petrolej

Semikem petrolej Naravno, danas je tesko kupiti cisti petrolej, bas iz tih razloga, ali u Hrvatskoj se jos uvijek. Originalni autor citata je SEMIKEM Vidi poruku. Ja sam koristila precisceni petrolej u tecnom stanju i prezadovoljna sam.

Semikem petrolej
Jasno mi je da bolesni ljudi žele ozdraviti no nije mi jasno da netko laže bolesnim ljudima i da im prodaje otrove kao lijek. Ako ste zainteresovani,prodavnica se zove Semikem,prodavnica. Svejedno, to je petrolej koji se koristio.


Preporučena doza: Nanijeti 2 puta dnevno, vanjska ruzmarina, AD kapi, vitamin E.

Semikem petrolej
PRIČA SENADA MUJKIĆA OBIŠLA REGION: Molim vas, napišite da sam dijete izliječio petrolejom! Tumor na mozgu je nestao, želim svima. BANJALUKA - "Medicinski petrolej", koji nadriliječnici u BiH prodaju oboljelim od raka, masovno se kupuje iako ljekari i stručnjaci stalno. LIJEČENJE PETROLEJOM Doktor Paula Ganer sa klinike "Jakob" na Majni. Piše: Danijela Kljajić Petrolej kroz vekove slovi za narodni lek protiv raznih bolesti, a danas se njime legalno leči čak i karcinom i to u Švajcarskoj, Francuskoj. On služi za dekontaminaciju tijela, regeneraciju, ozdravljenje od bolesti i. Nisu ih poslušali, nego su umesto u Institut za rak otišli u Kruj u Albaniji po petrolej. Do pojave interneta misteriozno je.


Ima li ko iskustva o liječenju čvorova na štitnjači petrolejom?

Semikem petrolej
Biljoteka ZDRAVLJE - Koristi se kod pretjeranog znojenja i hiperhidroze pazuha, dlanova i tijela. English Pazar3 - Ad Medeicinski precisten petrolej For sale, Skopje, Aerodrom, OTHER, Medeicinski precisten petrolej , 2240600. Sarajevo” ulica Nedima Filipovića 1. Lečenje KREČNOM VODOMОд Ljiljana Volic у уторак 6. Фармацевски Петрол Етер – Фракција 65. Lijeenje Boraksom - Download as PDF File (.pdf), Text File (.txt) or read online.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.