petak, 24. ožujka 2017.

Izmjena ulja u servo volanu

Izmjena ulja u servo volanu CDT - potrebna zamjena letve volana 11000. Volan se teško okreće1 lip 2010Golf IV - kvar na servu14 tra 2010Mijenja se ili ne mijenja? Spremljeno u privremenu memorijuSličnop.

Izmjena ulja u servo volanu
OPCI SAVJETI - ZAMJENA ULJA U SERVO VOLANU. Hidraulički servo uređaj volana znatno smanjuje otpor upravljanja. U mojem ex-auta koji sam prodao početkom ove godine, nikada nisma mijenjao ulje u servo volanu, niti sam ga ikad nadolijevao. GOLF IV 1,9 TDI - ULJE U SERVO VOLANU.


Izmjena ulja u servo volanu
PITANJE: Poštovani, molim Vas da mi odgovorite na sljedeće: Radi se o automobilu GOLF 4 TDI PD motor, 74 kw. A 1 litra je dovoljna za skoro 2 izmjene. Inače, ATF ulje ukoliko se jako dugo ne mijenja može nagrist pakung na letvi volana i onda letva počne puštati. Interval izmjene je individualan od marke do marke. Znaci zanima me kako na doticnoj astri g zamjenit ulje u servu volana spremnik ulja je na samoj letvi ako to sta pomaze mislio sam izvuc ulja. Ulje za servo volan8 objava31 lis 2010"Repariranje" Vectre C 2. Inače ulje u servu može stvarno dugo potrajati i mislim da zamjena tog ulja ne bi.


Imam namjeru promjeniti ulje servo volana. Zadnja izmjena: 06-11-2012, 08:14:59 od nizure ».

Izmjena ulja u servo volanu
Dakle razina ulja u pumpi je na maksimumu, ne pjeni ulje, ne podrhtava dok motam volan, ne gubi ulje. Bitno je da ti radi servo i da nema nikakvih štekanja na volanu. Za kompletnu izmjenu ulja potrebno je cca 1,5l. Da li neko zna kako se menja ulje u servo upravljackom sistemu? Izmjena ulja u sustavu upravljanja (servo volana) Iako je uvriježeno mišljenje da se ulje sustava upravljanja nikada ne mijenja, istine je. Mozda je pitanje glupo ali me interesuje kako mogu da zamenim ulje u servo volanu?


A problem se manifestuje kao blagi "škriput" pri rotaciji volana! U servisu Uno mi rekoše da bi bilo dobro promeniti ulje u servo sistemu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.