petak, 24. ožujka 2017.

Pt cruiser iskustva

Pt cruiser iskustva Forum - Automobili i motori - PT Cruiser - Forum - Index. Kupio sam PT cruisera, diesel 2003 god. Autom sam prezadovoljan osim sto su preskupi popravci.

Pt cruiser iskustva
Spremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu26. Razmisljam da kupim polovan pt cruiser. Nikada se nisam vozio u njemu i osim vizuelne privlacnosti, skoro i da ne znam nista o ovom automobilu. Limited - Vrele gume - forum9 objava28 stu 2014Više rezultata za forum.


Pt cruiser iskustva
Chrysler je za svoj popularni retromobil PT Cruiser ponudio i turbodizelski motor. Sve su prilike da ce 2009 biti zadnja godina proizvodnje za PT Cruiser. Chrysler18 objava31 kol 2004Više rezultata za forum. Dakle, zanimaju me iskustva iz prve ruke o ovom automobilu. Chrysler PT Cruiser (2000 - 2008) - razmenite svoja iskustva i rešite probleme. Kakav je pri voznji, potrosnja, slabe taske, odrzavanje, kvarovi.


Iz iskustva preporucujem samo kupovinu auta koja imaju dobar i pouzdan servis ma gdje. U Chrysler-u ne kriju zadovoljstvo zbog ovako toplog prijema kod publike i nadaju se da sa PT Cruiser-om, koji se proizvodi u Meksiku. Meni se kao model generalno svidja, mada kod njega je ili ti se svidja ili ne, nema izmedju.

Pt cruiser iskustva
Njuškalo koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Osobno imam Chryslera i nikada nisam bolje auto imao. Krajzlerov" PT kruzer važio je za dizajnerski objekat i klopku za poglede. Veoma brzo stvorile su se podugačke.


Nađite sve rabljene automobile, motorcikle, kombije, kamione i prikolice za prodaju iz tisuća web stranica u. Do sada sve što mi je savetovano a ja poslušao nisam se pokajao. Elem , dobar prijatelj moj je rešio da kupi chrysler pt cruiser 1. Ja ne radim krajslere ali komsiji moram! Navedeni auto ima problem da je ponekad u voznji dizao temperaturu i kad covek.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.