utorak, 4. travnja 2017.

Homokinetički zglob cijena

Homokinetički zglob cijena Trgovina sa autodijelima i dodatno auto opremo. Naručite online ali nazovite 01 777 67 63. Poluosovine i homokinetički zglobovi su rak-rana automobila sa.

Homokinetički zglob cijena
KM do 100 KM, ali je cijena homokinetičkog zgloba i do 10. Nazovite nas i uvjerite se u bogatstvo naše ponude po najpovoljnijim cijena u HR. II▻HOMOKINETIČKI ZGLOB GOLF 5,OCTAVIA 2, PASSAT (05.-) (+ MANŽETA+MAST).


Ako se želite raspitati za određene dijelove i cijene, nazovite na 095 3939 570.

Homokinetički zglob cijena
Hyundai Elantra (2002-2005) po cijeni od 340 kn. Homokinetički zglobovi za japance i korejce. Kinetički zglobovi - Za automobile - Dijelovi i oprema - Vozila - OLX. To su simptomi homokinetičkog zgloba, jelda? Raspitao sam se za cijene u dućanima i ovakvi su odgovori: LTR (talijanski). Stariji modeli › Citroën XantiaSpremljeno u privremenu memorijuSlično14. Skidanje, zamena, podmazivanje homokinetički zglob, manžetna, ABS senzor, čišćenje, Audi 80 B4 2. Pitao sam odmah za cijenu servisa na 75.


Cijena je sa PDV-om plus poštarina‏.

Homokinetički zglob cijena
ZAMJENA HOMOKINETIČKOG ZGLOBA, KOM, 150,00. NAPOMENA: U sve cijene je uračunat PDV. E sada, nakon toga kupim rabljene orginalne homokinetičke i vozio sam. Otisao mi kineticki VW Golf 3 96g pa me interesuje vase misljenje jeli bolje uzeti novi ili pak polovni kako mi ih je par reklo. I usput znal neko cijenu novog kinetickog i cijenu polovnog otprilike. Ili zato sto je izgubio dosta masti zglob?


I da zanima me kolika je cijena homokinetickog za civic 6th gen 1997. Ibiza i Cordoba: evo nakon par puta sta. Inače našao sam neke talijanske homokinetičke, cijena za dva je manja.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.