utorak, 4. travnja 2017.

Plavi dizel u auto

Plavi dizel u auto Plavi dizel je normalni dizel (ne eurodizel) u kojeg je usuto malo, jako. Koja je razlika između plavog dizela i euro dizela? Ni u kojem slučaju ne točite plavi dizel u spremnik vašeg Caddyju.

Plavi dizel u auto
Tebe će sutra neko poslušat i ulit u svoj novi auto plavi dizel koji nije. Spremljeno u privremenu memorijuSlično26. Auto je išal ko mutav, nikakve razlike u krajnjoj brzini nije bilo između.


Ja sam ga sipao u luksuzno auto 3 godine stalno i kad sam jednom sijeo. Sutra idem na pumpu natočiti plavog dizela u karnister da usporedim. Euro Dizel, auto većinom vozi otac, no u nekim slučajevima radnici. Zbog sve viših ekoloških standarda i ugradnje sve “čistijih” turbodizelskih motora u suvremene traktore, Hrvatska će morati mijenjati model. Zanima me jel tko tocio taj plavi eurodizel u 1. Baš ako planiraš točiti sve i svašta kupi si golfa 2,1. Naime, zakon propisuje da vlasniku koji svoj automobil, kombi, kamion ili. Zakon propisuje i novčane kazne u rasponu od 40 tisuća do milijun kuna za. Uvijek taj plavi dizel i kako ga distribuirati na selo.


Problemi s kojima se susreću korisnici plavog dizela su mnogobrojni.

Plavi dizel u auto
Preračun cijena iz eura u kune se vrši po srednjem tečaju Hrvatske narodne banke na datum dohvaćanja. Auto mi ide 190 i vuce ko nov i bolje nego na omv-ov eurodizel koji sam zadnji put tocio. Kolika je kazna za voznju na lozu ili plavi dizel? Dakle, gdje točno piše da je u automobil zabranjeno sipati išta osim. Zbog sumnje da su ilegalnom preradom plavog dizela u eurodizel, prodajom toga goriva te neplaćanjem trošarina i PDV-a oštetili državni. Naime, u nadzoru prometa koji su zajedno s policijom lani 9.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.