petak, 19. svibnja 2017.

Fiat punto odzračivanje hladnjaka

Fiat punto odzračivanje hladnjaka Na ostalim modelima je isti princip, samo je pitanje gde su slavine i koliko ih ima. Najbolje je ispratiti creva od hladnjaka. Predpostavljam da znas da Punto ima dve slavinice za odzracivanje sistema.

Fiat punto odzračivanje hladnjaka
Jedna je na samom hladnjaku, a druga je na crevu grejanja - izmedju kabine i. Oba proizvodjaca rade za prvu ugradnju za FIAT, i oba se fabricki ugradjuju u. Fiat Punto mk2 Ispustanje rashladne tecnosti? Odvrnuo veliki cep na hladnjaku (gde se doliva antifriz) i mali plasticni cep.
Fiat punto odzračivanje hladnjaka
U svakom sistemu postoji vijak za odzracivanje i odzracivanje se radi sa.


Konkretno postupak izmjene rashladne tekucine za Fiat Bravo T Jet je opisan u. Zatvoris vijak na dnu hladnjaka odvijes vijak na vrhu hladnjaka u. Punto 55 - nakon zamjene termostata motor se pregrijava? Fiat 500 Sport 2010g-skidanje prednjeg veznog lima i. Spremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu9. Ja sam ispustio na cijevi koja ide od hladnjaka na pumpu. Podrazumeva se da si ostavio otvoreno grejanje i ventil za ozracivanje da bi nova tecnost ucurela i u radijator za grejanje kabine. Taj sraf je verovatno za ozračivanje sistema, tj.

Fiat punto odzračivanje hladnjaka
Ima li neko ideju sta je,jer se meni nikad na fiatu nije dizalakazaljka iznad. Na kraju samo odzračivanje neide preko hladnjaka jer kako če se.


Fiat,Alfa Romeo i Lancia preporučuju za svoja vozila Paraflu antifriz. Ukoliko se u rashladnom sistemu nalazi obična voda, u ćelijama hladnjaka nataložiće se kamenac i tako spriječiti nesmetan protok rashladne. Dobro promotrite da li se na bloku motora i hladnjaku nalaze čepovi za. Rekli su mi da moze biti da ima zraka u hladnjaku, pa me zanima kako ga tre3ba odzraciti i da li je netko imao slicnihproblema. Kada sam sipao vodu na vrhu hladnjaka ima cep koji sam odvrnuo i sipao dok. Ja nisam imao problem, vec pri zamjeni tecnosti odzracivanje je trajalo skoro.


Medjutim imam prijatelja kojem se isto pregrijavao Punto i tamo i vamo.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.