nedjelja, 28. svibnja 2017.

Husqvarna 359 forum

Husqvarna 359 forum Husqvarna ima vrlo slične brojeve (J 2150, H 350), pa nije teško. Uzeo sam Husqvarnu 359 (4.9ks i 4.140,00kn) i ne da radi super, kad. Poljoprivreda › ŠumarstvoSpremljeno u privremenu memorijuSlično16.

Husqvarna 359 forum
Imal čovjek 359 , napravil cca 300 m drva u 6 god i pukla radilica. Motorne pile-STIHL, oliti po naški ŠTILOVKA. Više rezultata za poljoprivredni-forum. Zvonko, ubiti je husky klasa vise od stihla, samo kaj stihl ima podjelu na kompaktne , svestrane (tu je smjestena ova ms 280) i profi, dok husky.
Husqvarna 359 forum
Kupio pilu 359 husqvarnu ,nisam imao pojma o pilama,a kada sam ju probao mrak.


Elegantna pila,lagana,samo oštri lanac i ruši stabla. Ez a gép a 357 xp kissé butított változata. A design, a kaszni ugyanaz, csak a feeling más! Motorna pila husqvarna prodaja u oglasima sa slikama i cijenama. Najveća ponuda i najbolje cijene: husqvarna motorna pila. I have a 359 husky and although it has been a good saw there is always room for.


HusqvarnaSpremljeno u privremenu memorijuADAPTER NOŽA KOSILICE 22X30 FI. Rabim vaše ideje in znanje o motorkah.

Husqvarna 359 forum
Imam H 359 staro 5 let, redno vzdrževano, sedaj ko jo pa rabim mi pa štrajka. It was also bought before my husky dealer dropped his prices. Put fuel in it today and pulled it 6 times, vroom vroom. Bottom bolt for the bucking spike is broke off. Nije losa testera ali ti je moj savet da za 200 evra uzmes polovnu husqvarnu.


Ja sam uzeo husqvarnu 359 za 200 evra. Plenty of guys in the chainsaw forum are good and will do a build for you. Kot napisano, kolega prodaja husqvarno 359. Default ignition modual connections husqvarna 359.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.