Kvačilo visoko hvata clio Ja sam gore vec napisao da od kako sam kupio auto,kvacilo hvata pri vrhu a pritom sam od tad presao oko. Pedala kvacila hvata visoko - vreme za zamenu korpe i lamele ! Favorit 136L, Favorit 135LS TNG, Fabia 1.
E sad - nakon toga mi kva�ilo jako visoko odvaja (prije je bilo na sredini, mo�da malo vi�lje, a sad je... nekog ve�eg belaja). Kvacilo mi vrlo visoko hvata,tako da mi se desava da povremeno "cimnem" kao pocetnik, jer nemam strpljenja da lagano otpustim svaki put. Prilikom ubrzavanja, motor povećava broj obrtaja. Kvačilo je hidrauličko, ali se osjeti da visoko lovi kad se istroši. Ma radi sve kako treba samo bi bilo puno ljepši osjećaj da hvata pri dnu a ne. Nedostaje: clioKvačilo visoko odvaja i nakon zamjene lamele ? Ne znam za fabiju, ali kod golfa trojke je samoštelujuće kvačilo, tj. Mjenjac jednostavno ne hvata brzine tj.Spremljeno u privremenu memorijuSličnoRENAULT CLIO - ZAMJENA RAZVODNOG MEHANIZMA. Ulje u mjenjacu i set kvacila je mjenjano na 85000 prije 2 i pol god kad. Da si rekao da hvata VISOKO (na kraju hoda) onda bi možda bilo i do. Neuporedivo mekša pedala kvačila, ide kao nož kroz maslac. Ono sto meni nije jasno je sta se moglo desiti da se tako razdesi pa da sad hvata visoko.
Kvačilo mi hvata prilično visoko, u odnosu na aute koje sam vozio (Clia i Lagunu) visočije.Da li je to znak istrošenosti ili je to karakteristično za. Izuzetno lepo uskladjen motor i menjac, prijatno kvacilo, lagan. Fiat Grande Punto se prodaje u Evropi bolje nego Polo, Clio, Fiesta, Corsa, Yaris e 207 zajedno. Cini mi se da moje nakon 17,000 km relativno visoko hvata, pa me interesuje. Sledeci je problem sa visokim kvacilo bez jake opruge i malo duzim hodom. Zbog takvih citalaca, koji se hvataju za svaku glupost onda veci deo. Najverovatnije i bila preoštra konkurencija nekim jeftinijim Clio modelima.
Renault Clio ima postotak od 33% kvarova na 1000 automobila.
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.