nedjelja, 21. svibnja 2017.

Reparacija turbine vinkovci

Reparacija turbine vinkovci Veliki izbor NOVIH i repariranih turbina po povoljnih cijenama! Reparacija turbo punjača i elektro-ventila. Vinkovci, servis i trgovina, popravak automatskih mjenjača, reparacija turbina, letve.

Reparacija turbine vinkovci
I mene zanima mogućnost reparacije, kolko kaj košta i td. Glavne djelatnosti su nam servis i prodaja turbo kompresora za osobna, teretna i gospodarska vozila uz vrhunsku uslugu, tehnologiju i. Auto servis Mario Vinkovci - 4200 kn + garancija godinu dana. Ako je otisla da li bi mi prije preporucili reparaciju turbine ili kupovinu.
Reparacija turbine vinkovci
TURBINE SERVIS - POPRAVAK SVIH VRSTA TURBOPUNJAČA. Kralja Zvonimira 83, 32 100 Vinkovci.


KRISTAL Zagreb - Sesvete - Bjelovar - Koprivnica - Slavonski Brod - Vinkovci - Osijek. Servis svih turbopunjaca, sistema ubrizgavanja, te tunning automobila. Kvalitetni dijelovi i strucna i brza usluga. Turbo se rastavi, opere u ultrazvuku, neki dijelovi se pjeskare, neki sačmare a neki čiste suhim ledom, Najprije se balansira osovina turbine. I sad ce te opet oderat 2500kn+pdv, pa za te dvije reparacije si mogao dobti. Ne moze se regularno kupiti nov odvojeno od turba, jedino pokusati naci na otpadu ili ga reparirati.


Znam neku firmu u Vinkovcima koja ih.

Reparacija turbine vinkovci
AC Mario Vinkovci,; "Štimac elektronika". Split; Šibenik; Trogir; Varaždin; Velika Gorica; Vinkovci; Virovitica; Vukovar; Zadar; Zagreb. Koliko bi došla reparacija turbine za Mazdu 6, CD2. Posto sam ja iz okolice Vinkovci neisplativo mi je dolazit kod vas NAZALOST. Pročitajte komentare i saznajte informacije za AUTO CENTAR MARIO A. Prodaja; Popravak vozila i reparacija dijelova motora, turbina, letvi volana i. Uslijed pokusaja rjesavanja tog problema otisla mi je turbina odlucio sam se na reparaciju i dao sam je u Vinkovcima ozbiljna firma s garancjom na rad.


Kratak opis: POPRAVAK VOZILA I REPARACIJA TURBINA. Ako imate pozitivna iskustva sa TURBO SERVIS JAKOBOVAC (Vinkovci) podijelite svoje iskustvo s.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.