ponedjeljak, 7. kolovoza 2017.

Centralna brava ugradnja

Centralna brava ugradnja Pozdrav svima, drug je kupio Steeli men daljinsko i Yonda centralno pa sad pokusavamo da to nakacimo na njegovo auto. Registracija: Lokacija: tamo gdje se gužvaju poruke sms_a. Ugradnja centralnog zaključavanja - koja je cijena?

Centralna brava ugradnja
Golf III -daljinsko centralno zaključavanje, ugradnja. Ako Vaš automobil ima centralno zaključavanje, potrebno je ugraditi daljinski modul. Ključ se prilikom otključavanja može zaglaviti i puknuti, ako se brava na.


Opširnije: Ukoliko vam ne radi centralno zaključavanje vršimo popravak centralne brave ili modula centralne brave vržimo i popravak vaših.

Centralna brava ugradnja
Fiat brava ugradnja daljinskog zakljucavanja. Centralna Brava Daljinsko otkljucavanje zakljucavanje. Ineresuje me koliko je komplikovano ugraditi centralnu bravu na z-101. Posto se razumem u elektroniku i elektriko po malo necu da dam. Pazario sam Bear centralnu bravu sa modulom za daljinsko zaključ. Pošto je komplet za četvoro vrata a ja imam kocku sa troje vrata.


CENTRALNE BRAVE modul centralna moduli skyline ugradnja. Ovde mozete pisati o ugradnji, iskustvima, odrzavanju i problemima vezanim za centralne brave. Pozdrav,muci me ugradnja centralne brave u ford fiestu 2001god!

Centralna brava ugradnja
U servisima u kojima sam bio kazu da se tu nesto prepravlja,dogradjuje,kazu veoma. Interesuje me da li moze da se ugradi centralna brava sa daljinskim zakljucavanjem u Corsu A 1. Stručna ugradnja svih vrsta auto alarma, uz dugogodišnje iskustvo. Eh sad, autic ima centralno zakljucavanje, ali nije imao daljinski pa odlucih da to malo nadogradim.


Uzeo sam daljinsko sa dva skakavca :D:. Di se u Splitu i blizoj okolici, osim Cobre, mogu ugraditi motorici za centralno zakljucavanje? Da li može na Grande puntu da se montira daljinsko zaključavanje (postoji centralna brava) i zatvaranje prozora, ko i gde to radi, i koliko. Ovakav set je u potpunosti kompatibilan sa daljinskim zaključavanjem ili alarmom tako da je naknadnom ugradnjom daljinskog ili alarma moguće kontrolirati. Sta mislite o ugradnji motora za centralnu bravu na ovako star auto - Golf 1? Ako bih stavljao stavio bih samo na vrata (vozacka i suvozacka) na. Konektori I prikljuci kompatibilni sa svim vrstama auto alarmnih sistema 7. Ima centralnu bravu na kljuc zanima me koja je vrsta okidanja da bi.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.