četvrtak, 3. kolovoza 2017.

Maf senzor čišćenje

Maf senzor čišćenje Prvi proizvod posebno namijenjen čišćenju senzora zraka. Poboljšava omjer mješavine zraka i goriva. Ima jedan sprej CRC za čiščenje mafa , ali mislim da toga nema kod nas.

Maf senzor čišćenje
MAF-a samo s 2 vijka pričvršćen u kućištu. TS - MAF20 objava29 lip 2010Više rezultata za alfisti. Spremljeno u privremenu memorijuPrevedi ovu stranicu24.


Imam jednu dilemu pa da pitam za savet.

Maf senzor čišćenje
Danas sam "naisao" na sprej za ciscenje pa. Maf senzor je cesta boljka vw automobia sa dieselskim motorom. Skidanje, ciscenje i montaza je kostala 100KM. Meni je moj maf koji je riknuo i auto nije htjeo raditi niti na leru "popravio". Video descriptivo del caudalimetro 0281002428 válido para astra vectra zafira 2. Here I demonstrate the simple steps involved with cleaning your mass airflow sensor. Dakle po svemu sudeći riknuo mi je maf senzor čak se vidi da je malo oštečen a a nakon "čiščenja" simptomi koje sam imao su se pojačali. Pa ako ima kakvih eksperata ovdje da.


Sistemi koji imaju samo MAP senzor oznacavaju se kao SPEED DENSITY SYSTEM. EGR ventil možete očistiti benzinom ili nitrorazređivačem , međutim čišćenje. Helem nema dima nikakvog zbog radi 10 minuta ciscenja senzora protoka zraka. Znaci, pumpa, dizne, najverovatnije zreli za ciscenje. Nakon skidanja i ciscenja navedenog elektroventila, pregleda pripadajucih. Danas dan posle ciscenja isti problem , iskljucio sam ga i to je to.


Hvala puno na odgovorima, danas sam narucio sprej za ciscenje maf senzora iskljucivo, posto nisam nigdje mogao da nadjem bas za maf. Tudi jaz sem že nekaj bral o tem na raznih forumih, vendar nekateri odsvetujejo čiščenje, ker lahko ta senzor hitro uničiš.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.