nedjelja, 17. rujna 2017.

Voda u filteru nafte

Voda u filteru nafte Odzračivanje obično nije potrebno ako prije montaže uliješ malo nafte u filter. Pali se crvena lampica (izgleda kao dizna) u AR 146 JTD9 objava11 pro 2008Alfa 156 1. JTD se gasi20 objava6 ruj 2008Više rezultata za alfisti.

Voda u filteru nafte
Naravno da niko normalan neće namerno sipati vodu u naftu, ali se. Znači u naftu u kojoj mislite da je voda nalijete antifriz dobro. Voda ostaje na dnu filtera, zato i postoji senzor vode u filteru na dnu. Također nisam primjetio da bi dimio ili cukao u vožnji a točeno je na croduxu, dok je filter nafte mjenjan prije kakvih 2-3 tkm.


Voda u filteru nafte
Fitler nafte, Peugoet 20712 objava26 ruj 2013Smrzavanje nafte? Ja sam imal hrpu parafina u filteru i lajtunzima i gadne probleme u. Spremljeno u privremenu memorijuSlično2. Pošto sam prešao 20-ak hiljada km od poslednje zamene, reših da promenim filter nafte i kada sam ga skinuo imao sam šta i da vidim: kada. Ja još nikad ni u jednom filteru goriva nisam nikad našao vodu. BTW filter nafte mjenjam svakih 10000km. Kada se nečistoće i voda stalože u auto se sipa čista nafta sa vrha bureta.


On upravo služi za ispuštanje vode nakupljene u filteru. Ja cak imam i detektor vode na filteru,verovatno se na utikacu mogu i.

Voda u filteru nafte
Pošto nemamo teme o ovom filteru, pa pišem iskustva nakon testiranja. Imao sam problem sa vodom u gorivu i kupio sam taj filter. U ovlastenom servisu kazu da ga treba mijenjati 1 godisnje ili na 15 000 km,kao. Ako se voda nalazi u čaši to se vidi prostim okom i onda se odšarafi spodnji. Također sirova nafta koja se prevozi tankerima može bit manje ili. Gorivo je "onečišćeno" kad sadrži vodu, talog ili druge krute tvari.


Molim prijedloge u vezi ugradnje separatora za vodu u gorivu za traktor Fendt 714. Rekoh u prošlom postu da ima kvadratni papirni filter u onome. U uputstvu greska je voda u fiteru. DTI smrt jesi menjao gumicu na filteru?

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.