subota, 30. prosinca 2017.

Lidl set za nokte

Lidl set za nokte Ja sam kupila danas taj set iz Lidla, cini se skroz ok. Samo da pitam, na lampi ispod, s donje strane pise 45 W, jel to dobro ili lose? Issuu is a digital publishing platform.

Lidl set za nokte
Lampa za nokte prodaja u oglasima sa slikama i cijenama. PROFESIONALNI SET ZA NOKTE, sadrži lampu, brusilicu, usisavač. Zna li netko kakav je onaj set ta nokte iz lidla? Prodajem SILVERCREST PERSONAL CARE lampu za nokte.


Lidl set za nokte
Materijali: novo lampa za nokte uv lampe lidl jeftino ocuvano. NOVI ZEPTER-UNIVERSAL MANICURE&PEDICURE SET. Pa me zanima kakvu lampu za nokte uzet? S kompletom iz Lidla, prodavalo se za 330kn, početnički set i ja oduševljena. Ovoga tjedna Lidl katalog nudi Vam : univerzalna ručna kružna pila 333,00 kuna, set za moodeliranje i graviranje 179,00, agregat za struju 1. Ne režite kožicu oko noktiju sa škaricama – ja to smatram grijehom. Ja gledam taj set kada Lidl ima akciju, bude oko stotinjak kuna, ali vidim.


Ja sam vas vjerni kupac,danas me razocaralo sto je u pola sata nestao set za manikuru i nisam ga kupila,recite mi dali je i kako moguce doci. Ovako izgleda kada stigne set za nadogradnju noktiju na Vasu kucnu adresu.

Lidl set za nokte
Set za ugradnju noktiju Lampa 36w 3 zarulje, oprema gelovi, frenc, tipse. Set za nokte (profi lampa, gelovi, rašpe, kistovi, tipse, kliner, kist, kliješta, french i dr.). LIDL, KONZUM, PLODINE, KAUFLAND), stanica za bus do. Set sadrži: - stalak, - 2 laka za nokte, - kutije sa šljokicama, - rašpice, - naljepnice, - ukrasne kamenčiće, - set umjetnih noktiju i - hvataljkeKozmetika periva u. I nisu sve stvari iz Lidla, ipak Lidl ne zadovoljava sve moje potrebe hehe.


Da krenemo od stvarčica koje ćete naći isključivo u Lidl trgovinama. Lidl Cien skidač laka za nokte sa pumpicom, Stranica: 1 < lakovi za nokte, Recenzije.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.