subota, 30. prosinca 2017.

Recept za bijeli kruh

Recept za bijeli kruh Najjednostavniji recept za sve početnike i eksperte u pripremi domaćeg kruha. Coolinarici su tagirana tagom bijeli-kruh. Mislim da već i mala djeca znaju da se kruh može ispeči kod kuće, a po uzoru. Nekima je pripremanje kruha vrlo jednostavan posao, dok je drugima posve izvan domašaja. Prva stvar koju valja otkriti jest. Svi su oduševljeni, a ja presretna, ipak je ovo moj prvi bijeli kruh u kućnoj radinosti, osim ovoga sam.


Autor: Nihada Kopić 1293 objavljenih recepata.

Recept za bijeli kruh
Kako pečem domaći, mekani kruh (bijeli, polubijeli, kukuruzni miješani...). KRUH OD BIJELOG BRAŠNA SA KEFIROM recept i slike sa:. E baš mi je drago da je moj recept za bijeli kruh bez aditiva nekome pomogao. Još bi dodao da je bolje duže mijesiti tijesto tj. Osnovni recept za kruh u pekaču: 360 ml vode. Na stotine vrsta kruha, roščića, malih i velikih hljebova stvaraju tamošnji pekarski. Najbolji je pravi kruh od pešničnog bijelog brašna kakav je ovdje u receptu.


Sastojci za kruh težine cca 1300g voda 570 ml sol 1 ½ male žličice (po želji može i malo više ) biljno ulje 1 ½ velike žlice šećer 1 ½ male žlice. Nadalje Vam ostavljam recept za bijeli kruh. Vrlo jednostavan recept za kruh – mekani mliječni bijeli kruh od tijesta s dodatkom maslaca. A jedan kruh u normalne veličine ili četiri veća peciva kruha (promjer 15 cm):. Ako volite domaći kruh evo mojeg recepta za jednostavan bijeli kruh koji je lako zamijesiti i provjereno je da će uspjeti. Ovaj kruh pripravljen od mlijeka jedna je od boljih varijanti bijelog kruha…Probajte i vi… mlijecni-kruh-sa-maslacem-by-pavloska-. Beli kruh iz pšenične moke je imel nekoč posebno vrednost, saj je bil merilo višjega socialnega statusa in blaginje.


Revnejši ljudje so si ga lahko privoščili le ob.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.