utorak, 2. siječnja 2018.

Motorna pila stihl neće da upali

Motorna pila stihl neće da upali Motorna pila Stihl15 lis 2012Karburator McCulloch motorke zaštopan? Učitao korisnik Tomos GarageSta uraditi kada vam nece motorna testera da upali. HOW TO - Carburetor & Fuel Line Repair on.

Motorna pila stihl neće da upali
Ako ne bude ok, onda će staviti novi karburator jer se ovaj tko zna gdje začepija. Stihl 026, veselo upali i radi, ali ako je ugasi¹, za pola sata vi¹e nema ¹anse da upali. Ovako imam Makita motornu pilu, stara 3 godine i nije nešto puno.


Inače ako na testeri piše STIHL 4500 to nije STIHL već prevara.

Motorna pila stihl neće da upali
Kada sam hteo da je upalim, ona ne daje nikakve znake. Razno › RaznoSpremljeno u privremenu memorijuSlično16. Trebao bi pomoč ili savjete ako ima tko da se razumije u motorne pile. Kako znaš da je ler dobro podešen, pila ti se gasi u leru zar ne? Kako pali kad je topla i da li opće pali. Da li neko moze da mi kaze kako se steluje motorna testera uz pomoc ovih srafova?


U stvari, za vecu, STIHL 051 mi navedeno i ne treba, ona radi. Ja iman stihl026 najmanja njihova profi pila i ne bi je minja no za jednu. Nakon 20 minuta sam pokušao upaliti pilu (kad se malo ohladila).

Motorna pila stihl neće da upali
Kako mi se na stihl MS-210 vrtio lanac na ler gasu, odnio sam motornu pilu kod. Drugari imam problem as husqvarnom 340 naime ima varnicu i kompresiju novu mesavinu ali nece da upali a gorivo curi na auspuh. Teško upali i moram je držati polovično na čoku da bi radila.


Obe pile (Stihl i Husky) su ostajale prije bez ulja za lanac nego bez goriva ! Prije pokretanja potrebno je provjeriti da li je motorna pila ispravna kako bi rad sa. STIHL je u tom smislu napravio sličan sustav koji je nazvao. Stranica 81- Motorne pile-STIHL, oliti po naški ŠTILOVKA! Inače kad upalim pila ide ko raketa, pili ma i kamen :shock: ali upaliti ju bez. AV Super Electronic otkazala poslušnost, ne pali, nema iskre. Sorry,ako pitam gluposti jer ne kuzim puno oko tih materijala. Donesem kući upalim,ona radi 5 minuta ,malo se zagrijala i crkne. Nakon toga pravilno napni lanac, da ti zub u vodilici ne izlazi iz utora,a opet ne prejako da bude prenapet.


Pozdrav može mi ko reči vrijedi li Stihl pila 051 av ili 050 av 150. Kako bi motorna testera radila savršeno i dugo trajala potrebno je poštovati. Ako se pogrešno postupa motorna testera neće upaliti.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.