nedjelja, 18. veljače 2018.

Passat 6 2.0 tdi iskustva

Passat 6 2.0 tdi iskustva TDI - odlaze dizne - Stranica 1723 stu 2011Passat 6 1. Održavanje polovnog Volkswagena Passata B6 1. Spremljeno u privremenu memorijuSlično19.

Passat 6 2.0 tdi iskustva
Ono što me zanima, kakva su iskustva i koliko je to isplativa investicija u. Vozim tog passata vec 3 godine , doduse 2. Posebno se to odnosi na 2,0-litrene pumpa-brizgaljka TDI dizelaše (140... naći i 1,6-litreni benzinac (102 KS), s kojim je Passat pomalo trom. Sad me interesuju iskustva i preporuke clanova foruma, kao i preporuka koju od ova dva modela passata kupiti, 1.
Passat 6 2.0 tdi iskustva
Odlućio sam se ponovno za pasata ali sada B6 2. Posebno molim imaoce takvog vozila da mi komentiraju mane i iskustva ! Auto Portal - ISPLATI LI SE RABLJENI PASSAT 2. Zanima me vaše mišljenje o Passatu 2. Priča se kako je taj automobil obična hrpa lima, koja se. Vw Passat B6 je svoju karijeru počeo 2005. Volkswagen Passat Sedan (2005 - 2010) - razmenite svoja iskustva i rešite. Udoban atuo, jako dobar motor, nemate problema sa diznama kao kod modela 2. TDI 170ks sa DSG mjenjacem, ima solidnu opremu.
Passat 6 2.0 tdi iskustva
Posto ima ovakav passat u familiji evo ti iskustvo. Pitanje: Poštovani gospodine Todoroviću, molim Vas za kratak odgovor.


Automobil je kupljen polovan star 3 god. Passat B6 mi je bio san snova i želja koju sam si morao ispuniti jer mi je tada bio broj jedan. Ja se ne razumem u problematiku ali mogu da ti prenesem svoje iskustvo. Motor koji je pokretao testirani Passat zadovoljava Euro 6+ norme i nema. TDI emitira mnogo manje štetnih plinova od slabije. Od jednog trgovca vozilima sam čuo da ona kad kupuje te 2. Imam namjeru da uzmem ovaj B6, samo 1. TDI Ima li ko kakvog iskustva sa navedenim modelom? Koji biste Passat odabrali za prvo testiranje?


Početni turbodizel 1,6 TDI sa samo 105 KS ili znanog moćnika 2,0 TDI sa 140 KS i 320 Nm?

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.