ponedjeljak, 9. srpnja 2018.

Komplet omota za knjige

Komplet omota za knjige Ako želite samo omote za sve knjige, gore u vrhu uklonite oznaku «Označi udžbenike» i ostavite samo. Naručite online omote za školske knjige za sve predmete i razrede. Omot korica za udžbenike PVC rađeni po mjeri za sve dimenzije udžbenika.

Komplet omota za knjige
NAM NAZIV ŠKOLE I RAZRED, I MI ĆEMO VAM SLOŽITI KOMPLET OMOTA. Pogledajte sve knjige uz koje dolaze BESPLATNI naslovi. Komplet 3: žena prije mene + u najmračnijem kutu.


Prodajem KVALITETNE KOMPLETE omote ZA KNJIGE I BILJEŽNICE osnovnih škola prvenstveno za šire područje Zagreba, kao i za cijelu RH.

Komplet omota za knjige
Dakle, knjige je moguće motati u: 1) one klasične plastične omote gdje. I dobijem komplet omota, koji je sastavljen prema popisu udžbenika. Izbjegnite gužvu, pošaljite nam već sada popis knjiga (naziv knjige i autora), naziv škole i razreda te Vaše kontakt podatke i mi ćemo Vam složiti komplet omota. Kvalitetni samoljepljivi PVC omoti za školske knjige svih dimenzija. Povoljna cijena i jednostavna primjena. Canon PGI550+CLI551 BK,C,M,Y KOMPLET ZAMJ.


Vreća za obuću nije 20 kn već 30 - 70, ovisi je li u kompletu s. Jel tko tražio ove godine omote za ŠK knjige. Kupila sam njihove pisanke B i C, matematiku i kupila cijeli komplet omota.

Komplet omota za knjige
Nešto manje od 600 kuna stajat će komplet udžbenika i radnih bilježnica, uz što vrijedi pribrojiti i obvezne omote, čija je cijena oko tri kune za komad. Iako je postojala mogućnost kupnje polovnih knjiga, odlučila sam joj. Tagirano: Narudžba, predbilježba, Udžbenici, školski udžbenici, Knjige za školu. Ja sam prezadovoljna, naručivali školske knjige u nekoliko navrata, sve. Omoti za udžbenike po mjeri rade se prema izdanjima udžbenika hrvatskih nakladnika kao što su: ŠKOLSKA KNJIGA, PROFIL, ALFA, NAKLADA LJEVAK. KUPUJTE BEZBEDNO I KUPUJTE PROVERENO POGLEDAJTE MOJE OCENE SALJEM POSTEKSPRESOM i BEX-om SIROM SRBIJE MOGUCE LICNO.


Omotnica-korice za knjige A4 pp pk10 Educa.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.