utorak, 26. srpnja 2016.

Forum hyundai santa fe 2008

Forum hyundai santa fe 2008 Lijep pozdrav želim svim forumasima, imam namjeru kupiti Santa fea 2008 godiste 2. Santa Fe doista djeluje odraslo, čak i unutar vlastite kuće unatoč najezdi novih "i". Mislim da prodam mog Scenika II i da pazarim Santa Feja.

Forum hyundai santa fe 2008
Santa Fe spada u kategoriju SUV-ova koji nude idealan omjer uloženog i dobivenog. Hyundai Santa fe, novi model za 2007 godinu, 2. SUVa (dizel, 3-4 godina), pa mi je pažnju privukao i santa fe. I pored svega, vrijeme je pokazalo da je Santa Fe iz 2002.
Forum hyundai santa fe 2008
Usput ,da li je 4x4 na Santa Fe upaljen ako lampica svijetli na tabli ili obrnuto. CRDI 2008 model with 132772km on the clock.


Forum Nacionalne Klase - Powered by vBulletin. Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u. CRDi 4WD Sonderedition EZ 2008 100 000KM runter Preis. Beim Santa Fe CM der ersten Baujahre sind das die Koppelstangen vorne, die. Mi smo imeli Santa Fe-ja, letnik 2008. Velika Britanija), Euro Ncap , ADAC (Nemčija). The first generation Santa Fe was tying to be everything to everyone.


Forum hyundai santa fe 2008
Search All Vehicle Problems, Complaints, Issues and. Antwoord: Ik heb het zelfde geval gehad: Santa Fe 2008. Imam ponudu da menjam svoj Pasat B5. I was wondering if anyone here owns or has owned one. Mene pa zanima če kdo mogoče pozna tegale santa fe-ja, me zanima. Vse bolj me vleče v nakup rabljenega Santa Feja in sicer od letnika 2008 dalje. Imam ih 6 na motoru, za svaki cilindar.


Kažu mi da bobine zaista rijetko odlaze na Santa fe-u, mislim. Użytkownicy przeglądający to forum: Brak. Started by LadyRider, September 11th, 2008 12:54 PM. Spojka a tiež dvojvmotový zotrvačník je slabšou časťou Santa Fe.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.