srijeda, 27. srpnja 2016.

Gpz opskrba moj račun

Gpz opskrba moj račun Iz Hrvatske elektroprivrede (HEP) u utorak su izvijestili da od 1. Obavijest o izračunu cijena za hrvatsko dan unaprijed tržište za 23. Tvrtka GEN - I danas je u sklopu ponude Jeftina struja najavila. GEN-I Zagreb temelji na jamstvu da neće povisiti cijene do kraja. Nove godine račune mogli obračunavati po novoj cijeni i. Solarne elektrane za smanjenje vlastite potrošnje struje u kućanstvu ili tvrtki. Sa sve većim zahtjevima za eko energijom i uštedom kao i povoljnijim cijenama ove opreme koja postaje sve pristupačnija običnom.

Gpz opskrba moj račun
Otvoreno pismo Milanoviću i Vladi o cijeni struje, Zagreb Politika, Gradske vijesti, 7. Koliko je na kraju „teška“ vladina Uredba o. Rast cijena električne energije obavijen nepoznanicama. Prekidači i utičnice povoljne cijene, Vimar prekidači prodaja nevjerovatne cijene, Vimar Plana trenutno akcija Zagreb i cijela Hrvatska.


Razlike grijanja na drva, struju, plin i toplanu se razlikuju. Saznajte najnovije vijesti vezane uz temu Cijena struje. Na Županijskom sudu u Zagrebu potvrđeno je da je stigla nova, šesta po redu, optužnica protiv bivšeg. Opskrba prirodnim plinom za postojeće i buduće kupce te sigurna, pouzdana i kontinuirana isporuka prirodnog plina krajnjim kupcima. Krajnji kupci javne usluge opskrbe plinom (kućanstva) Detaljni cjenik; Krajnji kupci koji ne.

Gpz opskrba moj račun
Mobilna i web aplikacija MOJ RAČUN nudi uvid u povijesna stanja. Uključivo i članovi zajedničkih plinskih kotlovnica.


Usluga MOJ RAČUN namijenjena je svim kupcima prirodnog plina, pravnim i fizičkim osobama koje koriste uslugu opskrbe prirodnim plinom GPZ-Opskrbe. Račune za prirodni plin možete reklamirati na jedan od slijedećih načina: Osobno u Centru za potrošače Gradske plinare Zagreb - Opskrbe u Radničkoj cesti 1. WEB portalu GPZ-Opskrbe i na besplatnoj web usluzi MOJ RAČUN), te krajnjim kupcima koji ne spadaju u kategoriju javne usluge. Moj račun“ je besplatna mobilna aplikacija namijenjena svim kupcima prirodnog plina koji koriste uslugu opskrbe prirodnim plinom Gradske plinare Zagreb.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.