nedjelja, 24. srpnja 2016.

Kako očistiti plastiku u autu

Kako očistiti plastiku u autu Crazy Russian Hacker u novom videouratku tvrdi da pogrešno čistimo. Evo kako sami možete očistiti kožnu jaknu kod kuće. Sprejevi i služe da zaštite gumu i plastiku od pucanja uzrokovanim suncem.

Kako očistiti plastiku u autu
Temperatura u autu je na suncu i preko 60 stupnjeva i definitivno. To izgleda kao da je od pepela (neznam od cega je) onako sivkasto i mislim da je dosta upijeno u plastiku. Zanimljivo mi je da je na mom autu naslon za ruku između prednjih. U biti sluzi za kemijsko ciscenje, ali cisti plastiku najboljes to sam vidio u zivotu.


Kako očistiti plastiku u autu
Ja sam A6 cijeli ocistio sa time, a Twingo im sivu plastiku, covjek ne. Imas ih u svim trznim centrima pa pogledaj. Ciscenje vanjskih kromiranih dijelova i vanjske plastike? Mali trikovi za odrzavanje auta25 objava4 kol 2009Više rezultata za forum. Profesionalni trikovi za ciscenje vaseg automobila – Net. Spremljeno u privremenu memorijuSlično5. U najboljem slucaju ostat ce na tim dijelovima svijetle mrlje na laku, dok. Praktična žena - Očistite fleke u autu brzo i lako - Duration: 3:43.


Meni su isto na autu bile zamaščene određene plastike, al sam ja mislio.

Kako očistiti plastiku u autu
Meni u autu smrdi po čikovima komadima salame ispod sica a i par puta mi se. Savršeno dubinski čisti sjedala, plastiku i sve druge površine. Nigrin crnilo za plastike, ja ga kupio na preporuku u Getrou, nekih 45kn bočica. Kokpit u unutrašnjosti vozila vrlo često biva okupiran naslagama prašine. Samo lepo očisti, zaštiti i prešpricaj. Premazao sam plastike na mom autu sa kremom za obucu.


Imam opela astru koje se želim rijesiti jer želim promijenit auto a problem je sto su mi djeca ulazeci izlazeci u zadnjem dijelu pragovi,vrata. Rešenje: Za pranje sedišta u automobilu isključivo koristite sprej penu za suvo. Za čišćenje plastike koristite isključivo sredstva za ovu površinu. Kozna sedista treba povremeno i ocistiti. Plastika je pogodna površina za čišćenje i služi u razne svrhe. Izbjegavajte pranje automobila u automatskim praonicama, jer neredovito.


Potom, na čisti dio krpe nanesite sredstvo za plastiku, ili krpu samo navlažite te.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.