nedjelja, 24. srpnja 2016.

Uvoz motocikla iz slovenije

Uvoz motocikla iz slovenije Dakle,kad kupite motocikl u EU, ne radite uvoz nego UNOS motornog. UNOS novog motocikla (Honda)napravio sam iz Slovenije, AS Motori. EU25 objava29 stu 2015UVOZ motocikla-skutera iz npr.

Uvoz motocikla iz slovenije
Slovenije2 objava24 ruj 2013Uvoz motocikla nakon ulaska u eu. Lifestyle › Automobili › Motori i skuteriSpremljeno u privremenu memoriju12. UNOS MOTOCIKLA IZ EU U HR Motori i skuteri. Cijenu uvoza iz Slovenije izračunao sam prilično točno, razlika je u konačnici tek 500-tinjak.
Uvoz motocikla iz slovenije
Sa Vjetrom U Kosi I Komarcima Na Viziru.


Info KioskSpremljeno u privremenu memorijuSlično16. Pri kupovini motocikla u Europskoj uniji umjesto uvoza radite UNOS motornog vozila, nešto jednostavniji postupak od uvoza. Pozdrav, vec sam u par navrata komentirao lose stanje po pitanu prodaje novih motora na jugu i mislim se doskociti problemu na drugaciji nacin. Izračun za unos motocikla, prema EURO normi i obujmu motora. Potraga za motociklom iz zemalja EU se uglavnom. Prodajemo i uvozimo po naruđbi rabljene motocikle svih vrsta motocikala: - vršimo kompletnu uslugu posredovanja i savjetovanja kod uvoza. Zanima me jel neko s foruma probao sta kupit u sloveniji i rjesit papire tu kod nas?


Konkretno me zanima jel se isplati tamo uzet aprilia rs125.

Uvoz motocikla iz slovenije
Da li je neko od vas uvozio motor odande i kakva je situacija. Pratim KTM motore i zanima me da li su ovo zaista takve cene i sta mi je potrebno. Koja je razlika u pojmovima uvoz i unos vozila? Unos vozila je svaki unos u Republiku Hrvatsku s teritorija države članice Europske unije, kako je propisano. Ulaskom Hrvatske u EU, postupak oko unosa rabljenih vozila prilagođen je standardima Europske unije te se.


Pošto u Njemačkoj postoji puno bolja i povoljnija ponuda rabljenih motora, jel zna netko od vas za neku firmu ili osobu koja u Hrvatsku uvozi. Otkad je i Hrvatska članica Europske unije od srpnja 2013. Evo otvorio sam sličnu temu prije nekih 4 mjeseca, dok još nismo bili u EU, pa bi me sad zanimalo ako netko zna točno kako uvest. Mnogo je ljubitelja motocikala koji žele da kupe neki motor i da se voze njime bilo iz čistog. Prilikom uvoza vozila (automobila ili motocikala)u RH nema ogranicenja što se tiče starosti vozila.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.