petak, 19. kolovoza 2016.

Ulje za kvačilo

Ulje za kvačilo Ulje servo upravljača20 objava27 velj 2011Kvacilo 156 2. TS Pomoc20 objava18 lis 2008Alfa 146 1. Tehnička i ostala pitanja po brandovimaSpremljeno u privremenu memorijuSlično19.

Ulje za kvačilo
Yamaha R6 problem oko ulja (kvacila)25 objava31 ožu 2016ulje za stare motore25 objava29 stu 2013hidraulicno kvacilo17 objava17 tra 2009Kvačilo ne odvaja? Bravo - kvačilo propada ,pušta ulje. G: desilo mi se prije mjesec dana da mi je kvačilo počelo propadat. Koje ulje se sipa u hidraulicno kvacilo na ktm-u?
Ulje za kvačilo
Pitanje: da li isto ulje koriste kočnice i hidraulično kvačilo?


Naime, meni je problem sa cilindrićima kvačila (ja mislim) jer mi je pri svakom. Propadanje kvačila - Stranica 210 stu 2013BMW e34 - problem sa kvačilom14 ožu 2011Problem s kuplungom29 stu 2010Pomoc! Prijavi drugu slikuPrijavite uvredljivu sliku. I da li samo dospem ili treba nesto jos da se. Kvacilo pokazuje veoma malo onog normalnog otpora pri stiskanju samo zadnjih par milimetara hoda. Nisam dizao haubu da vidim ima li ulja. Interesuje me dali je neko od vas imao problema sa kvacilom nakon koristenja potpuno sintetickog ulja. Dakle vrijeme je da se promjeni i jedno i drugo.


Ulje za kvačilo
Propalo mi je kvacilo, menjac radi samo kada je auto ugasen. Vazduh u cevima sa uljem za kvačilo - ako uđe vazduh u sistem, dolazi do problema, jer je on stišljiv, za razliku od ulja. Primjetio sam iza kutije s osiguračima malu posudicu s nekakvim uljem kao od posuda ulja kočnica, to je od kvačila ulje i ispod je prvi cilindar. Pumpa kvačila; Cilindar kvačila; Servo aparati kočnica; Setovi gumica za popravak. A ako ne nedostaje ulja, sta moze biti, set kvacila? Menjac ide sasvim normalno, kada je ugasen auto, lamela nije praivla problem, a rekao bih. FAQ: evo danas sam iso promjenit ulje od kvacila i valjda nisam napravio nesta kako treba jer. Pa pokrij gumu nekom starom krpom dok mijenjas ulje u kvacilu.


Kako da proverim rad cilindara kvačila tj kako proveriti koji je neispravan? Hocu li pogresiti ako u njega sipam sinteticko ulje, npr Shell Advance Ultra 4, koje u sebi izmedju ostalog ima i aditiv.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.