srijeda, 24. kolovoza 2016.

Zasto auto trosi vodu

Zasto auto trosi vodu Tekućina u posudi za motor(voda ili antifriz) mi se smanji do min ili. Auto trosi rashladnu tecnost,potrebna pomoc. Dakle auto trosi tecnost,a ja ne vidim da negde curi.

Zasto auto trosi vodu
Problem rashladne tekucine-GLAVA SREDJENA! Golf III nema grijanja, gubi vodu14 velj 2011Više rezultata za bhtuning. Trosi mi vodu auto,moram je dolivati svakog drugog dana,a kada odem kod majstora kaze da voda nigde ne izlazi ? Moj problem je sto mi auto vec nekih mjesec dana negdje gubi vodu bio sam kod nekih nazovimo ih majstori ali nista.
Zasto auto trosi vodu
Auto ide kao sto je isao,ne gubi na snazi.


A da,kada ga upalim da radi na leru i do postiyanja radne temp. TDI, 110ks ASV, problem s gubitkom antifriza. Jučer sam primijetio u garaži mlaku ispod auta. Kad sam podigao haubu posuda za vodu je bila prazna. Spremljeno u privremenu memorijuSlično29. Posto su blagdani pa sam otisao do. Kada sipam vodu i u zadnjem slucaju antifriz, posle nekoliko dana iscuri sva tecnost koja je sipana.


Pozdrav Koliko je normalno po ovim vrućinama da automobil troši antifriza?

Zasto auto trosi vodu
Meni se čini da moj "ljubimac" troši previše. U rashladnoj tecnosti ne vidim ulje a ulje ne trosi uopste. Moze i glava da pukne pa da pomalo troskari vodu. Jbt al me namuci ovaj auto sa rashladnim sistemom ko da ga je. Auto nema nikakvih problema u voznji ili nesto slicno. Ja poludeo nacisto, nov auto a trosi vodu ko lud (posle par litara antifriza stavljao sam vodu).


Auto mi nenormalno brzo gubi antifriz. Postavljao sam karton ispod auta, preko cele noci, nigde kap vode. Radila pola sata na leru, opet nigde kapi vode. Međutim, donosimo vam nekoliko vrlo uvjerljivih argumenata zašto je i. Ima li neko ideju zašto auto gubi vodu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.