nedjelja, 20. studenoga 2016.

Strabizam kod djece forum

Strabizam kod djece forum Prije izvjesnog vremena primijetila sam da kod Denija desno oko malo "bjezi" u stranu, prema unutra. Vid Beograd5 objava3 svi 2016Bjezanje oka, kuda ici16 objava23 ožu 2014Nistagmus2 objava13 ožu 2012Kontrola vida kod male djece17 objava19 sij 2010Više rezultata za forum. Spremljeno u privremenu memorijuSlično14.

Strabizam kod djece forum
Centar za strabizam na Rebru, je li išta drugačije, da li dobijete kakve terapije, upute. Ako dijete ima razrokost ili strabizam, onda je za početak najvažnije dijete trenirati da koristi oba oka. Kao mala sam imala strabizam, s tim sto su kod mene sa skoro 5 godina poceli sa terapijom,dok je tvoje dete mladje, pa ce to ici brze. Drage mame htela bih da Vas sve pozdravim i da Vam postavim par pitanja.


Strabizam kod djece forum
Moj mali decko ima strabizam ili po narodskom bezi mu oko,vid mu. Kod male djece je strabizam najčešće posljedica nekorigirane refrakcijske greške oka, najčešće uslijed dalekovidnosti i nešto rjeđe radi kratkovidnosti, a uzrok. S obzirom na vrijeme nastanka, strabizam može biti urođeni i stečeni. Najozbiljnija posljedica strabizma u djece jest slabovidnost ili. Kompleksno liječenje strabizma kod djece se. HRABRI - forum za zlostavljanu i zanemarenu djecu. Uopće mi nije jasno zašto se taj strabizam javio tek u trećoj godini jer do tak ga nije.


Kod djece se strabizam relativno lagano liječi, naravno ako to sve redovito vježbaš, ali pošto si ti vec starija. Ovdje u Kanadi sam vidjela jako malo razrokih ljudi a djece se gotovo i ne.

Strabizam kod djece forum
Operacija strabizma se OBAVEZNO OBAVLJA ako dijete ne drzi. U liječenju svih poremećaja vida kod djece izuzetno je važna kvalitetna. Strabizam je poremećaj pokretljivosti i položaja očiju. Laserski se resava problem dioptrije,ukoliko je razlog refrakcione anomalije roznjaca.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.