ponedjeljak, 12. prosinca 2016.

Audi a4 trese na leru

Audi a4 trese na leru Spremljeno u privremenu memorijuSličnoOznaka: trese Auto oglasnik - Auti. Nedavno sam primjetio da auto trese u leru, iako motor radi normalno. Kada je u leru trese po malo,dali neko zna o cemu je.

Audi a4 trese na leru
Ako trese u leru vjerovatno je do zamajca, ne znam moze li bit do. BROJ OBRTAJA VARIRA;nekad zadimi21 sij 2009Više rezultata za bhtuning. Motor odlično vuče i ne troši puno, ali užasno se trese. Vozio sam Audi A4 130 KS tdi i to ide fenomenalno.
Audi a4 trese na leru
Trese se pa stane pa opet,i tako u krug,nema pravila.


Dijagnosticar mi je rekao da treba da se nasteluje pumpa gorva,moze i mehanicki a. Prilikom paljenja i gašenja motora on se nekako po mojoj procjeni previse trese. Isto tako, kad ga u leru turiram nekako se previše zanjiše, kao. Passat tdi 90 ks 2005 godina,presao 150000 km. Volkswagen-Škoda-Audi-Porsche-Seat-Bugatti-Bentley-. Kad upalis auto trese se na leru,kad dodas gas i pustis ga da. Kada su nosači motora dotrajali, motor se neugodno trese. Pitanje iz Nemačke: Lexus IS, A4 ili RAV4?

Audi a4 trese na leru
Otkako su počele vrućine auto mi trese u leru, u toku vožnje ništa ne osjetim.


Postoji nekoliko nosača mjenjača, a samo neki od simptoma da je neki od njih istrošen su – automobil se trese u leru, kada pomičete lijevo. Mislim da mi se ovo pre nije desavalo, a moguce da sam tek nedavno primetio, naime kad upalim motor ponekad trese malo vise nego obicno. Nakon što ga upalim ler gas se automatski podigne 15 % više i tako čitavo vrijeme vožnje gas je povećan? Da li je moguce da mi se zbog toga auto tresao u leru, pogotovo kad je motor bio. Todoroviću, imam za vas par pitanja, na mom automobilu počeo je da se čuje zamajac, jako vibrira na leru tj trese. Pozdrav Ima 20-ak dana mi se auto počelo treskati na leru i bacati grešku P0304.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.