četvrtak, 22. prosinca 2016.

Iberlauf golf 4

Iberlauf golf 4 Sinoč mi se zaledio iberlauf , počelo je smrditi i bacati ulje na štangicu i. Golf IV 74kW (PD motor) - Volkswagen. Prijavi drugu slikuPrijavite uvredljivu sliku.

Iberlauf golf 4
E posto i ja imam ovakve slicne probleme na Golfu 4,a prvi mi je. To što vlaži iberlauf može da sabija kompresiju u gornji dio, ili se. Unutar bloka motora desava se kretanje. Složio bi se sa Sashom - vjerojatno je skinuo iberlauf (jer on NE SMIJE dimiti kod dodavanja gasa).
Iberlauf golf 4
Dao sam dobre pare za Golfa IV, kao bombona je full oprema sve je bilo.


IBERLAUF ZA GOLF 4 Skinuto sa Golf 4 1. Majstor mi je reko da mi se zaledio iberlauf i da mora da se odledi i da se ocisti. Ocistio mi je to i reko da mogu sad slobodno da vozim. Last visit was: Sun Jan 22, 2017 4:34 pm, It is currently Sun Jan 22, 2017. Members; 278 posts; Gender:Male; Location:Sjenica; Garage:vw golf 4 1. Auto: Peugeot 407, Audi A4 B5, VW Golf 3; Lokacija: Darda. Gotovo sva zastavina vozila su dobrano dimila na iberlauf i obično se to crijevo. GTI, vrlo specifican problem u radu motora-Pomoc!

Iberlauf golf 4
Za pocetak trebas zameniti sva vakumska i iberlauf creva.


STAG 4 Plus, injektori Barracuda, Tomasetto isparivač: Lokacija:. No, prije toga provjerite iberlauf (odušak) motora. Pokušajte otspojiti iberlauf i spojiti ga da dimi negdje van. Isto važi i za crevo za uljna isparenja (iberlauf). Dajem primer golf 4 2002 u dobrom stanju benzin plin trazi vlasnik za njega 3500e spusti na. Prekidaci podizaca za Golf 4 1J4959857. Ja sam imao problem sa izbacivanjem ulja na iberlauf, dakle ne uljne pare, nego ulje. Jedini problem je kad jako baca na iberlauf i počne trošit ulje pa ga stisneš maximalno na autoputu je da ode.


D Realistic Tuning & Styling of Volkswagen Golf 4 3 Door Hatchback 2002 by Zlajja Iberlauf.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.